|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Yes, we can!!
|
![]() Noe å gjøre mellom Oslo og Dombås og mellom Ålesund og Bergen?Vi skal kjøre en del i sommer og jeg lurte på om vi skulle dele disse to strekkene og gjøre noe morsomt på veien.
![]() |
#2 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: Noe å gjøre mellom Oslo og Dombås og mellom Ålesund og Bergen?Hunderfossen
![]() |
#3 |
Erfaren
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noe å gjøre mellom Oslo og Dombås og mellom Ålesund og Bergen?Vi har kjørt Bergen-Ålesund utrolig mange ganger... sikkert flere titalls, med barn. Men vi har aldri stoppet og "gjort noe". |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bølle
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() |
![]() Sv: Noe å gjøre mellom Oslo og Dombås og mellom Ålesund og Bergen?Vi har kjørt Bergen-Ålesund og omvendt, ørten ganger med barn. Vi har noen ganger spist på Dolly Dimples i Førde, ikke fordi vi er så veldig fan av stedet, men der har de et gigalekerom. Da får barna lekt seg. Stopper også i Jølster om vi får snerten av noen geiter.
![]() |
#5 |
Bølle
![]() ![]() |
![]() Sv: Noe å gjøre mellom Oslo og Dombås og mellom Ålesund og Bergen?Vi kjører alltid indre, med to ferger. Vi liker og kjøre fra Hellesylt og over Strandafjellet. Se på utsikten i Hellesylt er jo så fint.
![]() |
#6 |
Gjer så godt eg kan
|
![]() Sv: Noe å gjøre mellom Oslo og Dombås og mellom Ålesund og Bergen?www.nordfjord.no |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Miss Distriktsnorge
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noe å gjøre mellom Oslo og Dombås og mellom Ålesund og Bergen?Maihaugen på Lillehammer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Noe å gjøre mellom Oslo og Dombås og mellom Ålesund og Bergen?Tusen takk for alle svar!
![]() |
#10 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: Noe å gjøre mellom Oslo og Dombås og mellom Ålesund og Bergen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: Noe å gjøre mellom Oslo og Dombås og mellom Ålesund og Bergen?Hvis dere skal ha en lang stopp (hele dagen) så er det nok mye mer spennende med Hunderfossen enn Lilleputthammer. Hvis dere derimot skal ha en kort stopp ville jeg gått for Lilleputthammer.
![]() |
#13 |
Juba Juba
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noe å gjøre mellom Oslo og Dombås og mellom Ålesund og Bergen?Hundefossen er mitt i blinken for den alderen synes jeg. For de litt større så blir det nesten litt kjedelig. Vi har bare vært der en gang, men min søster har vært i mange ulike parker og sier i alle fall det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Noe å gjøre mellom Oslo og Dombås og mellom Ålesund og Bergen?Vi skal ha en 4-5 timers stopp, tenker jeg. Kjøre 4 timer, stoppe 4, kjøre 4. Var tanken.
![]() |
|
|