Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Jobber du?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Se resultatene: Jobber du?
Ja, jeg får ikke med meg alt som skjer på FP i løpet av en dag 73 55,30%
Ja, men klart jeg får med meg prinkebonanzaen på FP 24 18,18%
Ja. Jeg jobber med prikker 7 5,30%
Ja, for tenk! 19 14,39%
Ja, og jeg multitasker! 25 18,94%
Det skal du gi blaffen i - send meg en prikk 32 24,24%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 132. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-09-16, 21:27   #1
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jobber du?

Poll kommer.
Spesifiser gjerne i tråden.

Flervalgspoll, så kjør på! Og avspor gjerne.

Sist redigert av 007 : 16-09-16 kl 21:33.
007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-16, 21:30   #2
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jobber du?

Nå må du skrive raskere, hvor er pollen?

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-16, 21:30   #3
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Kom igjen 'a!

Gammel 16-09-16, 21:32   #4
007
© All rights reserved

007 sin avatar

007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Prinkebonanzaen! Den var ny!

Gammel 16-09-16, 21:32   #5
Observatøren

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 21
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Og så må folk svare! Jeg jobber bare, er såvidt innom i ny og ne.

Gammel 16-09-16, 21:33   #6
Addison
Champagne til alt

Addison sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Prinkebonanzaen! Den var ny!

Høres gøyt og bittelitt ulovlig ut!

Gammel 16-09-16, 21:34   #7
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Standard

Ja, viktig at alle svarer.

Gammel 16-09-16, 21:34   #8
Christa

Christa sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Klart jeg får med mig prinkebonanzaen!

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-16, 21:34   #9
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Addison, her.

Høres gøyt og bittelitt ulovlig ut!

Det kunne vært verre.

Gammel 16-09-16, 21:35   #10
Albertine

Albertine sin avatar

Medlem siden: Oct 2014
Blogginnlegg: 38
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Ja, jeg jobber, men klart jeg får med meg ting som skjer på FP! :sjefsprikker:

Gammel 16-09-16, 21:36   #11
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Puh, heldigvis var det flersvarsoppgave. Palmen har svart.

Gammel 16-09-16, 21:41   #12
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 811
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har hatt fri i tre uker, mens jeg har ventet på dette.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-16, 21:42   #13
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Nei, ikke akkurat nå.

Gammel 16-09-16, 21:45   #14
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Noldus, her.

Nei, ikke akkurat nå.

Men du pikker? Sorry, prinker.
Jeg mener prikker!

Gammel 16-09-16, 21:45   #15
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Ja, jeg jobber og har det svært travelt på jobb så og si alltid, men det hender jeg tar meg noen minutter her og der til å stikke innom fp, avhengig.

Gammel 16-09-16, 21:48   #16
Libra

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Jobber og jobber fru Blom ... jeg er ansatt, møter opp og hever lønn ijaffal. Men har litt problemer med å henge med på hva som skjer når dere tar helt av slik som i dag.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-16, 21:49   #17
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Men du pikker? Sorry, prinker.
Jeg mener prikker!

Nei, ikke akkurat .

Gammel 16-09-16, 21:50   #18
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Joda, jeg jobbet. På et vis. Og så blei jeg igjen for å prikke litt før jeg dro hjem og prikket litt mer. Opptatt av de viktige tingene selvsagt.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-16, 21:52   #19
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Veldig fin poll! Jeg helgarderte.

Gammel 16-09-16, 21:52   #20
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Standard

Men om du spør om jeg jobbet, så gjorde jeg det tidligere i dag. Pikket/prinket/prikket også. :multitasker:

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:56.