|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Yes, we can!!
|
![]() Hastehjelp: maratonspilleliste!Jeg har mistet min gamle spilleliste, og trenger en ny. Jeg er IKKE noe glad i de standard løpelistene man finner her og der, det er altfor mye bråkete musikk der.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hastehjelp: maratonspilleliste!Boney M! Og den derre til Guy Sebastian. Sist redigert av Christa : 16-09-16 kl 22:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hastehjelp: maratonspilleliste!Jeg trenger nok faktiske sanger, jeg suger altså på å huske musikk!
![]() |
#4 |
Medlem siden: Jul 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hastehjelp: maratonspilleliste!"Eye of the tiger". Ikke akkurat gladdisco, men fin å trene til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Fjellpiper
|
![]() Sv: Hastehjelp: maratonspilleliste!Masse fint på Glee-soundttrackene. De jeg liker til løping er Defying gravity, Maybe this time, Dont stop believing. Pink hadde også masse bra. Her er min spotify-liste for løping: https://open.spotify.com/user/111307...ehy7f5gZwemdeW |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hastehjelp: maratonspilleliste!Guy Sebastian: http://youtu.be/H0EhhZWXTng Sist redigert av Christa : 16-09-16 kl 22:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hastehjelp: maratonspilleliste!Madcon - Don't worry og Keep my cool
![]() |
#10 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hastehjelp: maratonspilleliste!Jeg elsker AC/DC når jeg løper. Highway to hell.
![]() |
#12 |
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hastehjelp: maratonspilleliste!Her er noen av mine happy go lucky-innslag i treningslista som ikke er punk eller nyere pop (dvs noe av dette er jo nyere pop, men fortjente å bli nevnt lell): |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Hastehjelp: maratonspilleliste!Det blir ikke mer hæppischnæppi enn "Gimme hope, Joanna", med mindre du hører på teksten da. Men melodien får meg alltid til å hoppe litt. "Jump" er en annen sånn sang.
![]() |
#14 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hastehjelp: maratonspilleliste![quote=jolie;4463292]Jeg leste metadonliste ... På tide å legge seg kanskje.[/QUO
![]() |
#15 |
Textrovert
|
![]() Sv: Hastehjelp: maratonspilleliste!Jeg har en kjempeeklektisk treningsspilleliste. Mye hæppi. Kan dele den med deg om du vil ha den?
![]() |
#17 |
Whatever, never mind
|
![]() Sv: Hastehjelp: maratonspilleliste!Theme fra Rocky (Gonna Fly now). Sist redigert av Éowyn : 16-09-16 kl 22:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() Sv: Hastehjelp: maratonspilleliste!Eg og har ei trimliste som eg kan dele med deg.
![]() |
#20 |
Tidsklemt
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hastehjelp: maratonspilleliste!Auroras Running with the wolves vet jeg noen sverger til for løping
![]() |
![]() |
|
|