Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hastehjelp: maratonspilleliste!

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-09-16, 22:15   #1
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hastehjelp: maratonspilleliste!

Jeg har mistet min gamle spilleliste, og trenger en ny. Jeg er IKKE noe glad i de standard løpelistene man finner her og der, det er altfor mye bråkete musikk der.

Når jeg løper så liker jeg det happyschnæppi og muntert, gjerne litt harry gladdisco. Som ymca og its raining men og sånn.

Den jeg liker best av den korte lista jeg har nå er "i'm so excited". Dere skjønner kanskje tegninga?

Hjelp!

Gammel 16-09-16, 22:18   #2
Christa
Bør lage seg en tittel selv

Christa sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hastehjelp: maratonspilleliste!

Boney M! Og den derre til Guy Sebastian.
Stor hjelp dette tenker jeg.

Sist redigert av Christa : 16-09-16 kl 22:28.
Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-16, 22:19   #3
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg trenger nok faktiske sanger, jeg suger altså på å huske musikk!

Gammel 16-09-16, 22:21   #4
Cauchy

Cauchy sin avatar

Medlem siden: Jul 2012
Cauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

"Eye of the tiger". Ikke akkurat gladdisco, men fin å trene til.

Cauchy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-16, 22:22   #5
Heilo
Fjellpiper

Heilo sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Blogginnlegg: 314
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Masse fint på Glee-soundttrackene. De jeg liker til løping er Defying gravity, Maybe this time, Dont stop believing. Pink hadde også masse bra. Her er min spotify-liste for løping: https://open.spotify.com/user/111307...ehy7f5gZwemdeW

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-16, 22:22   #6
Heilo
Fjellpiper

Heilo sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Blogginnlegg: 314
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

(Nå fikk jeg lyst til å løpe igjen! )

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-16, 22:22   #7
Christa

Christa sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Guy Sebastian: http://youtu.be/H0EhhZWXTng

Boney M: http://youtu.be/2FgDles4xq8

Boney M: http://youtu.be/QtxlCsVKkvY

Justin Timberlake: http://youtu.be/ru0K8uYEZWw

Sist redigert av Christa : 16-09-16 kl 22:28.
Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-16, 22:23   #8
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Jeg leste metadonliste ... På tide å legge seg kanskje.

Gammel 16-09-16, 22:24   #9
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Madcon - Don't worry og Keep my cool
Nico & Vinz - Am I Wrong
Pharrell - Happy

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-16, 22:27   #10
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg elsker AC/DC når jeg løper. Highway to hell.

Karpe Diem gir bra rytme, f.eks. Vestkantsvartinga, og Black keys har også funket bra for meg, som Lonely boy. Men du må jo like sangene, da.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-16, 22:29   #11
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg liker generelt Black Eyed Peas, mye bra rytme

Gammel 16-09-16, 22:39   #12
Odelia

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Her er noen av mine happy go lucky-innslag i treningslista som ikke er punk eller nyere pop (dvs noe av dette er jo nyere pop, men fortjente å bli nevnt lell):

You can call me Al - Paul Simon
Dancing in the dark og Radio Nowhere - Bruce Springsteen
500 miles - MxPx (OK, denne versjonen er lettpunk, men du kan jo laste ned originalversjonen om du ikke liker denne)
How will I know - Whitney Houston
Marry you - Bruno Mars
Runaround Sue - Dion
You can't hurry love - Phil Collins
Runaway - The Killers
Viva la Vida - Coldplay
Knowing me, knowing you - ABBA
Sun is shining - Axwell
Forever - Chris Brown
Bills - Lunchmoney Lewis
Danca Kuduro - Lucenzo
Sax - Fleur East
Pop! Goes my heart - Hugh Grant (yes, really )
My heart will go on - Scott Bradlee's Postmodern Jukebox

Ta høyde for skrivefeil.

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-16, 22:42   #13
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det blir ikke mer hæppischnæppi enn "Gimme hope, Joanna", med mindre du hører på teksten da. Men melodien får meg alltid til å hoppe litt. "Jump" er en annen sånn sang.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-16, 22:43   #14
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

[quote=jolie;4463292]Jeg leste metadonliste ... På tide å legge seg kanskje.[/QUO

Gammel 16-09-16, 22:44   #15
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har en kjempeeklektisk treningsspilleliste. Mye hæppi. Kan dele den med deg om du vil ha den?

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-16, 22:45   #16
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det Spotify?

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-16, 22:47   #17
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Theme fra Rocky (Gonna Fly now).
Stronger - Kelly Clarkson
Watch med shine - Joanna Pacitti
Get ready for this (orchestral mix) - 2 Unlimited
Olé - Adelen
Holding out for a hero - Bonnie Tyler
Here I go again- E-type
Relax - Frankie goes to Hollywood

Sist redigert av Éowyn : 16-09-16 kl 22:55.
Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-16, 22:48   #18
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Eg og har ei trimliste som eg kan dele med deg.

Gammel 16-09-16, 22:53   #19
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eye of the tiger!

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-16, 22:56   #20
Najade
Tidsklemt

Najade sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Najade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt likt
Standard

Auroras Running with the wolves vet jeg noen sverger til for løping

Najade er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:55.