|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Må man ha glattetang? Har du det?Jeg har så slett hår at hårstrikk ramler ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: Må man ha glattetang? Har du det?Høres ut som du har håret mitt, ikke ante jeg at man kunne krølle med glattetang. Så nei, jeg har ikke glattetang. (Men jeg har en krepptang et sted, og da kan jeg se ut som jeg er med i Dollie deLuxe!)
![]() |
#3 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Må man ha glattetang? Har du det?Nei.
![]() |
#4 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Må man ha glattetang? Har du det?Jeg har, men bruker nesten aldri, kun om jeg har sovnet med vått hår som har ført til at halvparten av håret er glatt og halvbarten en bustete variant av nestenkrøller. Til vanlig er håret mitt helt rett, helt av seg selv.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Må man ha glattetang? Har du det?Jeg har, fra hine hårde dager da jeg noen ganger rettet ut håret. Nå har jeg så kort hår at det er meningsløst å verken rette eller krølle. Jeg hadde sjelden tålmodighet til å faktisk rette håret, da. :utålmodig:
![]() |
#6 |
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Må man ha glattetang? Har du det?Nei. Jeg har ganske glatt og rett hår, så jeg føler ikke behov for det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Må man ha glattetang? Har du det?Jeg har. Jeg har en del krøller, så enten kan jeg glatte det helt, men dersom jeg bruker tanga for tiden er det mest for å forsterke krøllene mine. Jeg bruker altså ikke tanga så ofte, men innimellom til "fint". Jeg synes ikke det er kjempelett å lage selv da, men så er jeg også en kløne ...
![]() |
#8 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Må man ha glattetang? Har du det?Jeg har en sånn, jeg må ha en sånn, jeg bruker den til å glatte.
![]() |
#9 |
Har ingen tittel
![]() Sv: Må man ha glattetang? Har du det?
Jeg også vasker og lar det lufttørke og that's it. Og jeg liker ikke å style. Men det hadde jo vært artig med ørlite variasjon innimellom, i allefall til fest. Men jeg er redd den til syvende og sist bare blir liggende i skuffen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() Sv: Må man ha glattetang? Har du det?Jeg har, men bruker det mest til glatting. Hender at jeg lager krøller på lillesøster dersom hun skal pynte seg og vi har tid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
TittelTøs
|
![]() Sv: Må man ha glattetang? Har du det?Jeg bruker den mye mindre nå når jeg har kort hår. Men brukte det daglig tidligere. Håret mitt er liksom ikke krøllete eller har fall, det er bare bustete.
![]() |
#13 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Må man ha glattetang? Har du det?Nei, det har jeg ikke (har langt hår med litt bølger).
![]() |
#14 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Må man ha glattetang? Har du det?Har to (og en krølltang og hårruller, I kid you not). Bruker ingen.
![]() |
#15 |
fri
|
![]() Sv: Må man ha glattetang? Har du det?Jeg har og brukte det ganske mye en stund da jeg hadde lengre hår til å lage bølger/krøller, siden jeg har veldig glatt hår selv. Så jeg bruker den ikke til glatting. Men syntes det ga veldig fine krøller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Må man ha glattetang? Har du det?Det høres ut som det er gode muligheter for å få kjøpt en brukt her inne.
![]() |
#18 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Må man ha glattetang? Har du det?Jeg er ikke så flink med sånne jenteting men hadde venninnen min + døtrene hennes på overnatting i helgen og så noen triks.
![]() |
#19 |
Har ingen tittel
![]() Sv: Må man ha glattetang? Har du det?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Må man ha glattetang? Har du det?Jeg fikk en svindyr en til tredveårsdagen. Den funker fjell på mitt hår, som har litt fall i seg. Men jeg får bare ikke til å krølle med den, så jeg har krølltang (eller -tenger, faktisk) i tillegg.
![]() |
![]() |
|
|