Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Jeg trenger opplysninger for å komme meg fra Asker til Telenor Arena i dag

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-09-16, 06:42   #1
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg trenger opplysninger for å komme meg fra Asker til Telenor Arena i dag

Sist vi var på Bieberkonsert gikk det langdistansebuss helt hjemmefra. Det gjør det ikke i dag desverre.

Jeg tenkte dra til mamma på Tranby og forhåpentligvis bli kjørt inn til Asker for å ta toget videre. Men så lurer jeg på hvor er det best å gå av for så å ta neste buss? Shuttlebuss? Jeg er overhodet ikke kjent (og trenger nøyaktige navn på plasser jeg skal oppsøke) og kjenner angstnivået mitt er skikkelig på vei opp. Jeg bør ikke måtte gå særlig langt da jeg må ha nok krefter til å komme meg tilbake til Tranby igjen.

Når bør jeg satse på å ta toget fra Asker? Og går tog og buss relativt ofte? Og kremt, hva står det på tig/buss? Går rutebuss som vanlig fra Lysaker (?) På tegningen på TA ser det ut til at det bare er lagt opp til gåing derfra?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:18.