|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
Se resultatene: Jeg har eid eller eier disse bestselgerene: | |||
Billy Bokhylle |
![]() ![]() ![]() ![]() |
163 | 76,17% |
Pöeng lenestol |
37 | 17,29% |
MALM - seng |
30 | 14,02% |
Kallax Hylle |
85 | 39,72% |
Ludde saueskinn |
63 | 29,44% |
Stockholm matte/teppe |
14 | 6,54% |
Lack bord |
114 | 53,27% |
Ektorp Sofa |
27 | 12,62% |
Docksta bord |
2 | 0,93% |
Klippan Sofa |
25 | 11,68% |
Färgrik kopp |
9 | 4,21% |
Ingen av topp 11 |
15 | 7,01% |
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 214. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
~~~~~~~
|
![]() Hvor mange av disse bestselgerne har du fra IKEALeste en artikkel i dag ang IKEAS Topp 11 produkter og da lurer jeg på hvor mange av disse har/eller har vært i FP´s medlemmenes eie.
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 28-09-16 kl 21:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange av disse bestselgerene har du fra IKEABilly og Ludde. Og muligens kallax, er det den nye Expedit? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange av disse bestselgerene har du fra IKEAHar Kallax, men ikke den store som er avbildet som bestselger. Ellers har jeg ingen av de andre, men mange andre fra IKEA. :ikeahjem: |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
koko
|
![]() Sv: Hvor mange av disse bestselgerene har du fra IKEABilly og Lack. Kom på at jeg har et Ludde også, men det fikk jeg i presang så hadde glemt at det kom fra Ikea.
![]() |
#8 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hvor mange av disse bestselgerene har du fra IKEAHar hatt 5 av de. Nå finnes kun Ludde igjen. Eller, det står noe Billy i kjellerstuen fremdeles.
![]() |
#9 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hvor mange av disse bestselgerene har du fra IKEAVi har et Ludde, en liten Kallax og et Lack.
![]() |
![]() |
#10 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Hvor mange av disse bestselgerene har du fra IKEAJeg har Billy Bokhyller på syrommet mitt og gjesterommet og Färgrik kopper som ungene har dekorert i barnehagen.
![]() |
#12 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hvor mange av disse bestselgerene har du fra IKEA
Ja, ny versjon av Expedit.
![]() |
![]() |
#13 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hvor mange av disse bestselgerene har du fra IKEAVi har ingenting av det nevnt over. Vi har kjøkkeninredning, garderobeinnredning, skuffeseksjoner under pult til gutta og begge har seng og madrass fra Ikea. Pluss noe oppbevaringsbokser.øy
Gina og gutta, 2001 og 2005 Jeg eldes ikke - jeg mørner. ![]() Sist redigert av GinaK : 28-09-16 kl 22:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange av disse bestselgerene har du fra IKEATror vi har et Lack bord i kjelleren. Ellers ingenting.
![]() |
#15 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Hvor mange av disse bestselgerene har du fra IKEAHar tre av de på lista. Billy (mange i ymse størrelser, 14-15, tenker jeg?), Kallax/Expedit (5 stk i tre størrelser), pluss et lite Lack-bord. Så har vi jo mye annet fra IKEA, da, Liatorp i stua, Hemnes på ungenes rom, diverse Malmkommoder og mye annet smått og stort. Som kjøkkenet vårt. De har da tjent en del penger på oss...
![]() |
![]() |
#16 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange av disse bestselgerene har du fra IKEAVi har to Lack-bord som marsvinburet står på og to expedithyller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hvor mange av disse bestselgerene har du fra IKEAJeg kan ikke fatte at ikke Hemnes dagseng er på den listen. Den er jo over alt.
![]() |
![]() |
#18 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Hvor mange av disse bestselgerene har du fra IKEAJeg pleier å si "Velkommen til mitt IKEA hjem", så her er det mye. Men bare 3 av de på listen.
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() Sv: Hvor mange av disse bestselgerene har du fra IKEABilly og Lack, faktisk. Ikke mer. Men jeg har ca. tusen servietter og telys, teller det?
![]() |
#20 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Hvor mange av disse bestselgerene har du fra IKEABilly (hvor er den, forresten?)
![]() |
|
|