|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Copic markers eller andre lignende tusjerStoresøster ønsker seg copic markers i mange farger til jul. Jeg har sett på dem, men de koster jo en god del når man skal ha mange. Så finnes det noen gode tilsvarende tusjer til en litt bedre penge? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Sv: Copic markers eller andre lignende tusjerHva med disse? http://www.clasohlson.com/no/Winsor-...nn/Pr441629002 Er de ok? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Copic markers eller andre lignende tusjerNoen liker Promarkers andre liker Copic. Jeg ser mange som bruker disse på kort, de fleste startet med Promarkers, men flere har gått over til Copic. Jeg tror Copic har et større fargespekter enn Promarkers.
![]() |
#4 |
![]() Sv: Copic markers eller andre lignende tusjerHun har jo ikke erfaring med dem selv ennå og jeg har null niks peiling. Men jeg ser at det er enklere å få litt ulike farger for en ok pris dersom jeg kjøper promarkers og så kan hun jo teste dem litt og se om hun heller vil teste copic markers etter hvert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Copic markers eller andre lignende tusjerJeg har kun erfaring med Promarkers, og det jeg erfarte var at i starten kjøpte jeg mange ulike farger, men det jeg faktisk hadde mest bruk for var ulike nyanser innen en farge og en blender. Mitt behov var å ha noen nyanser innen hårfarge og hudtoner, så har jeg nyanser innen blått, grønt og rødt/rosa (til klær).
![]() |
#7 |
![]() Sv: Copic markers eller andre lignende tusjerTakk for svar! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
heimføing
|
![]() Sv: Copic markers eller andre lignende tusjerMin tenåring har/hatt Promarkers og jeg har ikke hørt noe ønske om Copic. Finnes enkeltvis og i sett, både på Staples og Panduro og mange flere butikker. Et mye brukt sett var det med mange ulike gråtoner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
![]() Sv: Copic markers eller andre lignende tusjer
At hun ønsker seg copic kan jo sikkert bare være fordi hun har sett dem brukt på youtubevideoer, til nå har hun bare hatt skisseblyanter, finetip tusjer og fargeblyanter til å tegne med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
![]() Sv: Copic markers eller andre lignende tusjerDa har jeg kjøpt promarkers og spesialpapir på Clas ohlson og har planer om å bestille bøker også. Og må få tak i noen gode sorte linere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Copic markers eller andre lignende tusjerHvis du tenker å kjøpe fargeleggingsbøker bør du velge med omhu, Promarkers trekker igjennom bøker som "Den hemmelige hagen". Meld deg inn i gruppen "Fargelegging for alle" på Facebook, der er det mye tips og råd ang valg av bøker.
![]() |
#12 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Copic markers eller andre lignende tusjer11-åringen har kjøpt promarkers og er fornøyd.
![]() |
#13 |
![]() Sv: Copic markers eller andre lignende tusjer
Hun er ikke spesielt interessert i fargeleggingsbøker, men har kjøpt spesialpapir til promarkers. Og bøker om hvordan man tegner manga. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|