|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
♡
|
![]() Stuck i sofaen - tips til strikk?Jeg har fått et splitter nytt kne og det gjør at jeg har noen timer på sofaen forran meg. Jeg ønsker meg et strikketøy, men det er lenge siden jeg har strikket etter oppskrift og jeg kjenner meg rusten.
Gutta (02) og Lillesøster (06) Sist redigert av Hønni : 17-10-16 kl 15:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Stuck i sofaen - tips til strikk?Den så da fryktelig kjedelig ut å strikke? Jeg ville sendt mann eller sønner ut for å kjøpe garn til nancy-genser eller noe. Den er lettstrikket og ganske poppis.
![]() |
![]() |
#3 |
Fjellpiper
|
![]() Sv: Stuck i sofaen - tips til strikk?Pickles har mange fine og lettstrikkede modeller i lekkert og dyrt garn. Også ting som ligner på den du la ut bilde av. Sjekk www.pickles.no. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Stuck i sofaen - tips til strikk?
Men kanskje Hønni har lyst på en ensfarget og "kjedelig" genser, uansett hvor poppis Nancy måtte være? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Fjellpiper
|
![]() Sv: Stuck i sofaen - tips til strikk?Og vips hadde jeg fulgt min egen link og bestilt denne: http://shop.pickles.no/no/produkter/picklesdagny/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Stuck i sofaen - tips til strikk?Trodde du trengte en strikk for å komme opp av sofaen...
![]() |
#7 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Stuck i sofaen - tips til strikk?Skappelgenserne er enkle å strikke og mange fine modeller som er fine og lange skikkelige kosegensere. De kan kjøpes som ferdige pakker her.
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Stuck i sofaen - tips til strikk?Jeg anbefaler designeren ankestrick,
![]() |
#10 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Stuck i sofaen - tips til strikk?Jeg er snart ferdig med denne genseren fra Sandnes garn (beklager stort bilde!), på strikkehula.no får du kjøpt garnpakke og alt du trenger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Stuck i sofaen - tips til strikk?Jeg synes denne er veldig fin. Varm design på Facebook
![]() |
#13 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Stuck i sofaen - tips til strikk?Acne? Gratis oppskrift også.
![]() |
#16 |
Stiv
|
![]() Sv: Stuck i sofaen - tips til strikk?Sjekk utvalget hos http://www.ankigenseren.no/. Lettstrikkede, kanskje litt for sommerlige for denne årstiden, myke og gode.
![]() |
![]() |
#17 |
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
![]() Sv: Stuck i sofaen - tips til strikk?Har også strikka Hverdagsgenseren som Emm la inn bilde av. Godt garn å strikke, men dyrt. Og fargene på bildet stemmer ikke med resultatet, som blir mye mørkere.
![]() |
#19 |
Aktiv
Medlem siden: Oct 2012
![]() |
![]() Sv: Stuck i sofaen - tips til strikk? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|