|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Glamorøs
|
![]() Tips: Boka "Eventyrvotter" på tilbud på Ark i dagJeg har nettopp kjøpt strikkeoppskriftsboka Eventyrvotter på Ark til bare 99. Den er på spesialtilbud, og kan også bestilles til samme pris.
Sist redigert av Tallulah : 20-10-16 kl 17:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tips: Boka "Eventyrvotter" på tilbud på Ark i dagTusen takk for tips! Skal kjøpe et par sånne i julegaver |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Tips: Boka "Eventyrvotter" på tilbud på Ark i dagHm. Jeg vurderer en tur til byen for å handle. Det er en super julepresang til to av mannens søstre.
![]() |
![]() |
#6 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Tips: Boka "Eventyrvotter" på tilbud på Ark i dagTror det holder om du bestiller i dag med henting i butikk, Tjorven. Så kan du hente i morgen. Jeg tenkte også at den ville være en super julegave.
![]() |
#7 |
Peppy!
|
![]() Sv: Tips: Boka "Eventyrvotter" på tilbud på Ark i dagJeg rakk ikke å få kjøpt boken til hundrelappen, men ser den fortsatt er på tilbud. Men før jeg kjøper vil jeg gjerne høre med dere - er det oppskrifter til barn også i boken? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Tips: Boka "Eventyrvotter" på tilbud på Ark i dagJupp, det er det. Det er en størrelsetabell i boka, og mange av vottene er i minst to størrelser. Det er også rutetabeller over alle mønstrene, slik at du kan gjøre dem mindre ved å kutte mønstrene litt (funker kanskje ikke på alle) og du kan også strikke i tynnere garn eller på mindre pinner for å få det mindre.
![]() |
#13 |
Peppy!
|
![]() Sv: Tips: Boka "Eventyrvotter" på tilbud på Ark i dagHeh, joda. Blåbærskogen var morsomst. Den strikket jeg sist søndag, på en litt lang flytur. Veldig gøy å prøve seg på de latviske flettene, og mønsteret var enkelt å huske, så det var behagelig strikking. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|