|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Negler og vekstJeg har ikke hatt så veldig fine negler. Jeg har spist på de og har en uvane med å klemme på kanten av neglene så de er helt myke og revner.
![]() |
#2 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Negler og vekstJa, det er hvertfall forskjell på det. Jeg har både hår og negler som vokser fort, skjønt jeg er usikker på om de to tingene egentlig henger sammen.
![]() |
![]() |
#3 |
Tja...
![]() Sv: Negler og vekstMen, spiser du mye vitaminer?
![]() |
#4 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Negler og vekstNei, ikke spiser jeg vitaminer, og ikke steller jeg neglene på noe som helst vis.
![]() |
![]() |
#5 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Negler og vekstMine vokser fort og er passe harde. Jeg har i perioder tatt kosttilskudd som Spirulina tabletter, kjøpt på iHerb. I de periodene må jeg klippe neglene to ganger i uken. Jeg har nå vært til grundig legesjekk og mangler ingenting, ligger heller litt høyt her og der, men ingen bemerkning. Tar derfor ingenting akkurat nå.
![]() |
#6 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Negler og vekstMine vokser ganske fort syns jeg, men jeg steller de fint lite og tar heller ingen tilskudd spesifikt for det. Det har nok mest med gener og livsstil å gjøre tipper jeg.
![]() |
#7 |
Tja...
![]() Sv: Negler og vekstUsjda. Jeg får vel bare venne meg til at det tar lang tid å få de lange da.
![]() |
#8 |
Musk
![]() Sv: Negler og vekstJeg anbefaler at du går og får shellack på. Da blir de sterke og får ro til å vokse. I tillegg ser det pent ut i mellomtiden. Har du korte negler, ser de for eksemple lengre ut hvis du tar på en mørk farge. Vil du ikke ha farge, kan du bare ha gjennomsiktig shellack. Mine vokser ca 1,5-2 mm på 4 uker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() Sv: Negler og vekst
Shellack drepte mine negler
![]() |
#10 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Negler og vekst
Jeg bruker verken det ene eller det andre, men mine negler vokser mye på to måneder. Nå bruker jeg lakk hos en proff, og må fikse og klippe neglene en gang i måneden for å ikke få klør. Sist redigert av 007 : 22-10-16 kl 08:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Negler og vekstTror der er gener. Mine er harde og vokser veldig fort. Jeg klipper de ca. annenhver uker, men jeg er allergisk mot lange negler. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Superaktiv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() |
![]() Sv: Negler og vekstMine negler har alltid vokst sent og flist seg opp. Har nå brukt Micro cell 2000 som er en negleforsterker. Den funker faktisk, og nå har jeg også fine passe lange negler. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Negler og vekstHos meg er det ikke sammenheng mellom hår og negler. Neglene vokser vesentlig raskere enn håret. De stelles hver 2-3 uke (vis de ikke knekker i mellomtiden). Jeg syntes de vokser raskere om sommeren, nå er de i en porøs periode. Tar ingen vitaminer. Jeg brukte mye shellakk en periode, men det har jeg sluttet helt med siden det slet på mine negler. Nå bruker jeg kun vanlig lakk og den er pen i 2 uker.
![]() |
#14 |
Nybegynner
Medlem siden: Jul 2018
![]() |
![]() Sv: Negler og vekstDa var jeg hos kosmetolog, hadde jeg et bad i manykyrbolle med en varm voks. Nå, er de sterkere, og penere enn før. Jeg anbefale det til deg! Sist redigert av Skilpadda : 09-08-18 kl 13:38. Årsak: Fjernet lenke |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Negler og vekstPå to måneder ville mine vært STYGGLANGE. De vokser et par millimeter i uka, tror jeg.
![]() |
|
|