|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
koko
|
![]() Figurer til snøkuleJuleverkstedprosjekt på lavbudsjett. Jeg kunne ha lyst til å lage snøkuler med klassen. Da må de i så fall lage figurer som kan være i kula. Noen som har tips til billig materiale som kan brukes? Fimoleire blir alt for dyrt.
![]() |
#2 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Figurer til snøkuleSå gøy prosjekt! Om det ikke skal være vann inni, så kan dere lage snømenn av slike vattkuler? Save
![]() |
#5 |
koko
|
![]() Sv: Figurer til snøkuleDet skal være vann, glyserol og glitter inni. Og en figur. Har lyst det skal kunne vare noen år. Men gips var ikke så dumt, må kunne gå an å lage snømann på et vis. Eller juletre av gips. Takk, har litt å tenke videre på nå.
![]() |
#7 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Figurer til snøkuleHva med krympeplast? Sånn man tegner på og klipper ut og så smelter i ovnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Figurer til snøkuleJeg kunne tenkt meg å lage snøkuler med lekebil med juletre på taket:
![]() |
![]() |
#9 |
WF: BNBE
![]() Sv: Figurer til snøkuleHva med små plastdyr kjøpt i pakke på feks Søstrene Grene? De kan males eller spraylakkeres i en farge.
![]() |
#10 |
koko
|
![]() Sv: Figurer til snøkuleKanskje krympeplast kan funke ja. For det er forholdsvis rimelig, sant?
![]() |
#12 |
Øyboer
![]() Sv: Figurer til snøkuleKrympeplast er hvertfall godt innenfor barnehage budsjett. Et ark kan nok deles på 2 max. Eller kanskje 4 om dere tegner juletre |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
koko
|
![]() Sv: Figurer til snøkuleBarnehagene tror jeg har friskere budsjett enn gnienlus-skolen jeg jobber på. Men noen kroner får vi visst i år og det skal jeg benytte meg av.
![]() |
|
|