Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Ny "hemmelig" støttesak på Facebook?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-11-16, 21:14   #1
Albertine
Bør lage seg en tittel selv

Albertine sin avatar

Medlem siden: Oct 2014
Blogginnlegg: 38
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Ny "hemmelig" støttesak på Facebook?

Et par av mine mer perifere venner har begynt å poste ord og bilder av frukt og bær. Hva er dette for noe?

Gammel 08-11-16, 21:15   #2
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ny "hemmelig" støttesak på Facebook?

Sett det hos meg og.

Gammel 08-11-16, 21:28   #3
Guava

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Et par av mine mer perifere venner har begynt å poste ord og bilder av frukt og bær. Hva er dette for noe?

Jeg fikk den, men føler ikke veldig stort behov for å publisere bærstatus.
Sender den videre til deg.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-16, 21:29   #4
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Prostata-eittelleranna? Sidan det er november og movember eller kva det no er?

Gammel 08-11-16, 21:31   #5
Guava

Guava sin avatar

Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Prostata-eittelleranna? Sidan det er november og movember eller kva det no er?

"Vi jenter" og bryst og BH og sånt, ikke prostata.

Gammel 08-11-16, 21:40   #6
Albertine

Albertine sin avatar

Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Hvorfor i huleste tror folk at sånne ting hjelper kreftsaken i det hele tatt?

Gammel 08-11-16, 21:41   #7
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Å publisere fargen på bh hjelper vel neppe brystkreft-saken heller.

Gammel 08-11-16, 21:41   #8
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Herlighet, er det sånn "hvilken farge har du på undertøyet"-opplegg?

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-16, 21:41   #9
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Fordi de tror de er kule når de poster sånne hemmeliger statuser?

Gammel 08-11-16, 21:45   #10
Guava

Guava sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Hvorfor i huleste tror folk at sånne ting hjelper kreftsaken i det hele tatt?

Får du ikke kjempelyst til å støtte kreftsaken om jeg skriver Eple altså?

Gammel 08-11-16, 21:46   #11
Albertine

Albertine sin avatar

Standard

Jeg tenkte jeg skulle røske litt i folk og skrive avocado...

Gammel 08-11-16, 21:47   #12
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er så idiotisk! Spør du på statusen deres hva dette er, får du en lang pm tilbake med "hihi, ikke si det til noen men kreftssaken blabla, sett en frukt på statusen blabla, la oss lure alle sammen blabla". What the hell.

Gammel 08-11-16, 21:47   #13
Guava

Guava sin avatar

Standard

Avocado
:streng:

Gammel 08-11-16, 22:00   #14
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

http://www.dagbladet.no/kultur/bor-v...ppene/64039633

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-16, 22:03   #15
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er denne meldingen som sprer seg:

Noen foreslo at vi jenter skulle gjøre noe ekstra for å skape oppmerksomhet rundt brystkreft. Det er veldig enkelt, så hjelp oss å spre dette. I fjor var det fargen på Bh'en din du skulle skrive i din status. Det fikk menn til å lure i flere dager på hvorfor vi jenter skrev ulike farger på vår status.
I år handler det om du er gift, skilt, enslig osv. Du skriver hvilken type frukt som beskriver hvor du er i livet i din status ved å bruke fruktkodene nedenfor.
Så kopierer du denne tekst og sender den som ny melding til alle dine venninner.
Blåbær: Jeg er singel
Ananas: Det er komplisert
Bringebær: Jeg er en ”touch and go” jente
Eple: Forlovet
Kirsebær: I et forhold
Banan: Jeg er gift
Avokado: Jeg er ”den andre kvinnen”
Jordbær: Jeg finner aldri den rette
Sitron: Jeg skulle ønske jeg var singel
Grapefrukt: Jeg vil gjerne gifte meg
Appelsin: Jeg liker å sjekke markedet
Bh leken kom så langt at den ble omtalt på TV. La oss forsøke å få denne leken like langt......
Skrive det på statuen deres og videre sende det til alle jenter/damer som dere har som facebookvenner, det blir interessant å se reaksjonen til gutta som ikke har peiling på hva dette går ut på, når alle damer har en frukt som status.
HUSK: IKKE send dette til mannlige venner..Dette er BARE for jentevenner.. 🙂

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-16, 22:06   #16
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Hihi.

Gammel 08-11-16, 22:06   #17
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Åja. Jeg så en som hadde skrevet banan. Er sjelden med på sånt jeg også.

Gammel 08-11-16, 22:09   #18
Pegasus

Pegasus sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Jeg legger konsekvent ut link til kreftforeningen istedenfor å sende slikt videre. Og oppfordrer til å gi noen kroner.

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-16, 22:47   #19
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det så jeg mitt første Kirsebær, gitt.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-16, 23:45   #20
Lhi-My

Lhi-My sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Disse "aksjonene" får meg alltid til å føle meg ekstra venninneløs. Jeg får aldri slike pm'er. Mine guttevenner sender ikke slikt. Det er forsåvidt like greit. For noe fjas.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:59.