|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hjemmelagde juledekorasjonerHva har dere laget/har dere planer om å lage til jul? Jeg er i humør til noen småprosjekter om kveldene, men trenger inspirasjon. Altså voksenprosjekter og ikke sammen med barna. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Hjemmelagde juledekorasjonerJeg synes det er gøy å flette avanserte julehjerter. Man kan finne mange mønster på nett som kan overføres til glanspapir.
![]() |
#3 |
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjemmelagde juledekorasjonerJeg har planer om å strikke knøttsmå rød votter, str 3-4 cm, til å ha på juletreet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem siden: Jan 2011
![]() Sv: Hjemmelagde juledekorasjonerBle litt hekling på meg av garnrester |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hjemmelagde juledekorasjonerI fjor laget jeg juletrepynt av mini-rammer og små utgaver av de gamle julekortene våre.
![]() |
![]() |
#7 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Hjemmelagde juledekorasjonerSå fint, Niobe! Kvar får du tak i så små rammer?
![]() |
#8 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hjemmelagde juledekorasjoner
Takk! Jeg kjøpte dem på Søstrene Grene i fjor. De var egentlig ubehandlet tre og hadde et mini-lerret. Jeg satte inn bildet og et lag med gjennomsiktig plast. Og festet sløyfen med en tegnestift.
![]() |
![]() |
#9 |
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hjemmelagde juledekorasjonerTidligere år har jeg lagd engler og dompaper av ull. Oppskrift finner du i boken Moro med ull. Jeg har også lagd engler av blåskjell og perler. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|