|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
intro
|
![]() Fine (emalje?)smykker som ikke koster skjorta?Jeg er på utkikk etter et smykke som gave, i prisklasse rundt kr 500. Da blir SugarShop, f.eks., for dyrt, selv om de har mye fint. (Synes man får lite for pengene der.) Dessverre er jeg åpenbart helt i utakt med dagens smykketrender, da jeg ikke liker store smykker med gull, sølv og bling. Jeg liker farger på smykker, og veldig gjerne emalje. Pilgrim hadde noen fine, enkle smykker av den typen tidligere, men nå er det mye rart å se der. Norske Embla har noe som likner litt, men det klaffer ikke helt, og kan bli i dyreste laget. Ser for meg noe à la dette - ganske enkelt, og gjerne i svart, mørkeblått eller noe i den dur.
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fine (emalje?)smykker som ikke koster skjorta?Opro har noe på salg: http://www.oproshop.no/collections/sale
![]() |
#3 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Fine (emalje?)smykker som ikke koster skjorta?Du finner mye fint i ulike prisklasser og stiler på Etsy, hvis du søker på "enamel necklace"
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 14-11-16 kl 13:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
intro
|
![]() Sv: Fine (emalje?)smykker som ikke koster skjorta?Takk for tips! Har aldri hørt om Opro før - de hadde noen fine, men dessverre ikke blant det som var på salg.
![]() |
![]() |
#5 |
Semiaktiv
![]() Sv: Fine (emalje?)smykker som ikke koster skjorta?Jeg har bare god erfaring med å handle fra Etsy, men det varierer jo sikkert med hvem og hvor man handler fra.
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fine (emalje?)smykker som ikke koster skjorta? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Fine (emalje?)smykker som ikke koster skjorta?Kor god tid har du? Eg skulle og foreslå Etsy. Men då dr det greit å ha eit par veker på seg.
![]() |
![]() |
#8 |
intro
|
![]() Sv: Fine (emalje?)smykker som ikke koster skjorta?Jeg har bare ei uke på meg.
![]() |
![]() |
#9 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Fine (emalje?)smykker som ikke koster skjorta?Min eks-svigermor har mesterbrev i emaljesmykker, men driver nå bare på hobby- og messestadiet. Sender deg en pm, så kan hun helt sikkert lage akkurat det du vil innenfor et budsjett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Semiaktiv
![]() Sv: Fine (emalje?)smykker som ikke koster skjorta?Nå må jeg bare fortelle at jeg bestilte en gave på Etsy på mandag, custom made i Tyrkia, og den kom fram i dag!
![]() |
#12 |
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fine (emalje?)smykker som ikke koster skjorta?Jeg så et fint anheng på nettbutikken til Bolina.
![]() |
|
|