|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
finner ut av mye
|
![]() Hvilket treningsapparat har du hjemme/ville du hatt?Jeg skulle gjerne hatt mulighet for å trene litt hjemme (kondis) når barna sover, og har tenkt på en spinningsykkel eller noe i den dur. Men jeg vil gjere høre hva dere har/ville hatt sånn i tilfelle det er noe annet jeg burde vurdert.
And I said to my body, softly, "I want to be your friend. It took a long breath and replied, "I've been waiting my whole life for this." ~ Nayyirah Waheed ~ Sist redigert av frukt : 30-11-16 kl 10:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hvilket treningsapparat har du hjemme/ville du hatt?Vi har romaskin. Concept2 Modell D, samme type som de har på treningssentrene. Den er kjempegod, og fungerer veldig bra for oss. Det er ikke så mange andre treningsapparater som hadde fungert for meg. Spinningsykkel kanskje, men det gir ikke like allsidig trening. Eneste minuset er at den er stygg som fy.
![]() |
![]() |
#3 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilket treningsapparat har du hjemme/ville du hatt?Eg brukte ellipsemaskina fleire gonger i veka før eg meldte meg inn på treningssenter. 3-4 økter i veka i vinterhalvåret, litt mindre i sommarhalvåret når det var greit å gå turar i fjellet. Hadde økter på omlag 45 minutt medan eg såg ein episode av eitt eller anna.
![]() |
#4 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() Sv: Hvilket treningsapparat har du hjemme/ville du hatt?Har ingen, men skulle gjerne hatt tredemølle. Ingen andre er aktuelle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hvilket treningsapparat har du hjemme/ville du hatt?Jeg ville hatt tredemølle og hadde gått for det dersom jeg var i din situasjon. Det hjelper jo ikke deg om du ikke kan løpe da |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hvilket treningsapparat har du hjemme/ville du hatt?Jeg har en spinnigsykkel, og jeg var ekstremt ivrig på den for et par år siden. Men nå står den bare til pynt utenfor soverommet vårt. Kanskje jeg bruker den igjen |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Hvilket treningsapparat har du hjemme/ville du hatt?Hvis tredemølle ikke var aktuelt, ville jeg gått for ellipsemaskin.
![]() |
#9 |
Englemamma
Medlem siden: Feb 2012
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilket treningsapparat har du hjemme/ville du hatt?Jeg har både tredemølle (demontert for øyeblikket) og ellipsemaskin. Jeg liker egentlig best å løpe, men har ikke noe sted å ha mølla akkurat nå, så den er demontert, ellipsemaskin er ett godt alternativ! Ellers så har jeg hørt at romaskin skal være effektiv og bra trening, har prøvd det litt på treningssenter, så hvis jeg skulle hatt noe nytt nå, så hadde jeg nok satset på det!
![]() |
#10 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hvilket treningsapparat har du hjemme/ville du hatt?Har sykkelrulle, men skille ønske at vi hadde hatt plass til er roapparat.
![]() |
#11 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Hvilket treningsapparat har du hjemme/ville du hatt?Jeg ønsker med slynge, TRX. Det er ikke kondisapparat, men det går helt fint an å få moderat jevnt høyere puls med varianter av supersett.
![]() |
#12 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Hvilket treningsapparat har du hjemme/ville du hatt?Jeg ville hatt tredemølle. Men alternativet hadde absolutt vært romaskin. Effektiv trening for store deler av kroppen. Og har du plass til slynge i tillegg så har du kommet veldig langt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hvilket treningsapparat har du hjemme/ville du hatt?Slynge og yogamatte.
![]() |
#14 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hvilket treningsapparat har du hjemme/ville du hatt?
Det kunne jeg godt ha gjort.
![]() |
#15 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hvilket treningsapparat har du hjemme/ville du hatt?Jeg har for øvrig også zumba til Wii. Det funker greit når man absolutt ikke har lyst utfor døren (eller ikke kan pga. kids), men jeg personlig blir fort litt lei.
![]() |
#16 |
finner ut av mye
|
Jeg har Xbox, noen treningsspill og treningsdvder i England. Det hjelper heller ikke mye.
![]() |
#17 |
finner ut av mye
|
Elipsemaskin ser ok ut, men jeg har veldig lite erfaring, og vet ikke om jeg ville fått vondt av den ...
![]() |
#18 |
intro
|
![]() Sv: Hvilket treningsapparat har du hjemme/ville du hatt?Har spinningsykkel (kjøpt av mkj) her inne, og er veldig fornøyd med det. Jeg setter strykebordet foran sykkelen (endelig får jeg bruk for det annet enn til 17. mai også!) med laptop-en min oppå, og så sitter jeg der og koser meg og ser tv-serier.
![]() |
![]() |
#19 |
intro
|
Så dette først etter at jeg skrev svaret mitt, og ja - her har du det.
![]() |
![]() |
#20 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hvilket treningsapparat har du hjemme/ville du hatt?Romaskin tar en del plass i lengden, men i vårt hus var den mer plasseringsvennlig enn en tredemølle hadde vært. Den bygger jo mye mer i bredden, romaskinen er veldig smal. I tillegg kan den lett deles i to deler og trilles et annet sted. Det gjør vi når loftstuen brukes til barnebursdager og den slags.
![]() |
![]() |
|
|