|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Klar
|
![]() Hva gjør du med mobilbildene dine?På denne tiden av året får jeg et sånt behov for å gjennomgå alle årets bilder. Pussig |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør du med mobilbildene dine?Jeg har automatisk opplasting til Google foto.
![]() |
#5 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hva gjør du med mobilbildene dine?De synces automatisk til Dropbox. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Hva gjør du med mobilbildene dine?Tar en sjau av og til og laster dem opp til Minnebanken appen til Foto Knudsen, og sletter alt på tlf. Gjør det for sjelden, burde gjøre det oftere... |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
![]() Sv: Hva gjør du med mobilbildene dine?
Jeg sletter de jeg ikke skal ta vare på.
![]() |
#9 |
Klar
|
![]() Sv: Hva gjør du med mobilbildene dine?
Google foto, det er skytjenesten? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
![]() Sv: Hva gjør du med mobilbildene dine?Ja, jo, forsåvidt, men jeg klarer ikke å ta fysisk backup ofte nok så det er større sjanse for at jeg mister bilder på den måten enn at Google skal miste bildene mine. Jeg betaler allerede for utvidet lagringsplass. Det koster ikke så mye nå, dersom de øker prisen betydelig så får jeg vurdere om jeg skal flytte dem.
![]() |
#11 |
|
![]() Sv: Hva gjør du med mobilbildene dine?Jeg bruker også Google foto, jeg har ikke privat pc lenger, så det er den enkleste løsningen per nå. Mannen har hatt en del på harddisk og ekstern disk, men jeg tror han også er temmelig skybasert nå. Alt har jo en risiko, enten det er fysisk lagring eller sky, så jeg er ikke veldig redd for å miste bildene. Jeg har automatisk sync når jeg er på wifi, så det blir overført jevnlig. Veldig kjekt hvis mobilen blir stjålet eller kræsjer (har opplevd begge deler). Nå legger bildene mine seg i iCloud også, så jeg har litt dobbelt opp fra jeg gikk over til iPhone i fjor.
![]() |
#12 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Hva gjør du med mobilbildene dine?Mine lastes opp til både icloud og google photos. Sletter aldri noenting. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() Sv: Hva gjør du med mobilbildene dine?Jeg synker til jottacloud, og har ikke laget et album siden 2001... (Med unntak av det albumet jeg laget til svigerfars 70-års-dag og til mamma og pappa jula 2007). |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|