|
Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hvordan finne ut ekte/falske nettsider med billettsalg til Coldplay konsert i SverigeJeg har til min store glede oppdaget at Coldplay skal ha konsert i Gøteborg i juni, så vi har selvsagt lyst på billetter. Når jeg googler kommer det opp mange ulike byråer som selger billetter, men på Coldplays offisielle nettside er det linket til svensk Ticketmaster og der er alt utsolgt. Om jeg ser på de andre sidene er det +100 billetter ledig. Vi har lite lyst til å kjøpe billetter for så å finne ut når vi er der at det er falske billetter eller lignende. Hvordan vet jeg hvilke sider som er "ekte" og hvem som er "falske"?
![]() |
#2 |
Klare sjøl
![]() Sv: Hvordan finne ut ekte/falske nettsider med billettsalg til Coldplay konsert i Svehttp://biljett24.se/coldplay-biljett...FWbecgodt34FQw
![]() |
#3 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hvordan finne ut ekte/falske nettsider med billettsalg til Coldplay konsert i SveJeg solgte for litt siden en billett gjennom Stubhub, og det var veldig seriøst i hvert fall, så den siden kan jeg anbefale.
![]() |
#5 |
Klare sjøl
![]() Sv: Hvordan finne ut ekte/falske nettsider med billettsalg til Coldplay konsert i SveTakker!
![]() |
|
|