|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
|
![]() Kjøpe fiolin?Jeg ønsker meg en fiolin, har allerede søk lagret på Finn.no, skal høre med bqcklinefolka jeg kjenner om de har snublet over noe eller kan tenke på meg om de gjør det, men glemmer jeg noe sted? Finnes det butikker eller nettsteder spesialisert på brukte instrumenter? Jeg har ikke lyst til å betale mye. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
På vei
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjøpe fiolin?I Trondheim averteres det brukte fioliner til salgs på oppslagstavla til kulturskolen. Prisen kan være høyst variabel. Kan hende det er noe slikt i Oslo også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Kjøpe fiolin?Jeg mener jeg kjøpte mine i Drammen, men tror de var nye? Jeg kan prøve finne navnet på butikken, tror den eksisterer enda. Kan jo hende de selger brukt også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Sv: Kjøpe fiolin?
Neialtså, jeg er veldig klar over at fioliner ikke faller i verdi på samme måte som biler. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
Jeg har handlet cellokasse på gear4music. Ikke noe å utsette på selve handelen og kassen. Hadde en lite reklamasjon på en av skulderstroppene, men da hørte jeg ingenting. Ingen krise, da vi kjøpte bæresystem i stedet og monterte på.
![]() |
![]() |
#8 |
#IsItOctoberYet?!
Mitt inntrykk er at de smale nettstedene som finnes for salg av instrumenter er gjerne av den dyre sorten, og pga at man bytter til et bedre instrument eller større størrelse.
![]() |
![]() |
#9 |
awesom
|
![]() Sv: Kjøpe fiolin?Eldstes første Bratsj ble bestilt fra Kina til en slikk og ingenting, helt ok nybegynnerinstrument. Men det var min svigerinne som er profesjonell musiker som ordnet med den, så jeg er jaggu ikke sikker på hvor og hva man bør se etter.
![]() |
#10 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Kjøpe fiolin?Si i fra, jeg har en flott en jeg ikke bruker ! den er taksert høyt,men blir jo ikke brukt som sagt så det er ikke vesentlig å få mye for den.
![]() |
#11 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Kjøpe fiolin?Jeg har også snust på Gear4Music.
![]() |
#14 |
|
![]() Sv: Kjøpe fiolin?Da snublet jeg til slutt over en halvakustisk en på Finn som jeg kjøpte i går til en billig penge, så nå er jeg stolt eier av en fiolin! Og oppdaget samtidig at guttungen har 4/4-fiolin, ikke 3/4-fiolin, så jeg kan dessverre ikke skylde manglende fingersetningsskills på størrelsen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
#IsItOctoberYet?!
![]() Sv: Kjøpe fiolin?Yay! Grattis!
![]() |
![]() |
#18 |
kamerat
|
![]() Sv: Kjøpe fiolin?Gratulerer! Jeg har akkurat bestilt piano!
![]() |
#19 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Kjøpe fiolin?Gratulerer, Mave! Så stas!
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|