|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har fått viljen sin
|
![]() Strikkeideer til nyfødtEn venninne venter baby og jeg kan strikke smått igjen! Hurra! Utfordringen er bare at jeg ikke vet hva jeg vil/bør/skal strikke. Hva er praktisk til sånne små? Jeg strikket hele boken Myk start til minstemor for åtte år siden. Jeg tror jeg vil ha noe mer mønstret nå - eventuelt ensfarget men med strukturmønter. Hvilket bringer meg inn på neste utfordring, hvilke fargekombinasjoner er fine til begge kjønn? Dette blir en vårbaby nordpå, muligens også prematur. Sist redigert av Mei : 17-12-16 kl 09:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Strikkeideer til nyfødtModell D: http://www.ravelry.com/patterns/library/model-d
![]() |
![]() |
#7 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Strikkeideer til nyfødtJa sånn vest brukte jeg mye til mine - det var lurt. Knyteomslagsjakken er vel av de få oppskriftene jeg ikke har strikket. Man bruker slikt ja? Lurer på om jeg klarer se for meg hvor liten en fortidligfødt er og strikke smått nok... |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Strikkeideer til nyfødtHeldress med regnbuestriper hadde passet meg fint. Elsker det garnet. Heldressoppskrift i størrelse 50/56 er kanskje verre å finne? Synes Ravelry kommer opp med mye tøys i de minste størrelsene. Mest søte luer og utkledning og slikt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Strikkeideer til nyfødt
Einig.
![]() |
![]() |
#10 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Strikkeideer til nyfødtNevøen min har brukt "Rumper" mykje. Det er og anvendelig uansett kjønn.
![]() |
![]() |
|
|