|
Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Blogg-tiden forbi?Ja, er bloggtiden forbi?
![]() |
#2 |
|
![]() Sv: Blogg-tiden forbi?Jeg har aldri fulgt den type bloggere som bretter ut hele sitt perfekte liv, men synes det virker som de får litt mindre fokus nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Blogg-tiden forbi?Nå er det fortsatt rosabloggerne som dominerer bloggtoppen helt og fullstendig - MammatilMichelle, SophieElise, Caroline berg Eriksen & co har jo fortsatt fra 70 - 50 000 daglige lesere. Mindre enn før, men likefullt MYE mer enn de aller fleste andre.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Sv: Blogg-tiden forbi?
Spot on. Jeg gidder i alle fall ikke å lese en blogg som utelukkende reklamerer for alskens rariteter. Det er som å se The Truman Show på repeat.
![]() |
#6 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Blogg-tiden forbi?
Helt enig!
![]() |
#7 |
|
![]() Sv: Blogg-tiden forbi?Jeg skulle ønske det i hvert fall. Jeg synes det er helt horribelt hvordan barn brukes i markedsføring. Også blir det helt latterlig når de brukes til å reklamere for barberhøvler og gps-klokker.
![]() |
![]() |
#8 |
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Blogg-tiden forbi?Jeg er helt enig ang. de som kun reklamerer. Så snart jeg kommer bort i snurten av en slik blogg, går jeg videre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Blogg-tiden forbi?Krysser fingre for at horribel utlevering av unger snart er superharry og at 2017 blir året da ingen vil legge igjen annonsepenger hos slike bloggere.
![]() |
#10 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Blogg-tiden forbi?Håper rosabloggerne blir helt ut og trenden snur skikkelig. Jeg gremmes over hva unge jenter blir utsatt for av dårlig påvirkning.
![]() |
|
|