Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Synes du noe er flaut å kjøpe?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-06-07, 23:36   #1
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Synes du noe er flaut å kjøpe?

....

Sist redigert av Guava : 28-11-12 kl 21:09.
Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-07, 23:42   #2
Albertine
Passiv

Standard

Sv: Synes du noe er flaut å kjøpe?

Jeg synes det er pinlig å handle inn godter til barnebursdag. Uansett butikk.

Svar med sitat
Gammel 28-06-07, 23:44   #3
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har kun sett meg over skulderen når jeg har shoppet folat, EL-tester og graviditetstester i lunsjen på apoteket ved jobben. Overfor betjeningen er jeg ikke flau.

Gammel 28-06-07, 23:47   #4
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ville aldri handlet en slik CD uten forkledning.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-07, 23:47   #5
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

"Absolute"-CD'er finner du ikke i min hylle (med unntak av "Absolute Cinema" fra noen-og-nitti, den er smekkfull av herlige filmlåter), men jeg synes ikke det er flaut å kjøpe det.

Kondomer har aldri vært flaut, bind var litt verre da jeg var 12 (men ikke nå lenger) og det var ikke veldig gøy å gå på apoteket med barnevogn og 4 mnd gammel baby for å kjøpe graviditetstest heller.

Ellers er jeg befriende lite flau over mine innkjøp.

Gammel 28-06-07, 23:50   #6
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

:slettet:

Sist redigert av Pepper Lemon : 23-07-07 kl 14:51.
Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-07, 23:56   #7
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg var skikkelig flau da jeg var i Japan som 20-åring og skulle kjøpe flatlus-kur for en kompis uten å kunne særlig mye japansk. Å beskrive flatlus med kroppsspråk er ikke lett! Spesielt pinlig ble det da en hjelpsom dame som kunne tre ord engelsk ville hjelpe meg. Men jeg fikk det jeg skulle ha til slutt.

Ellers har jeg aldri følt meg komfortabel med å kjøpe kondomer, men det er lenge siden sist nå... :gammel:

Gammel 29-06-07, 00:16   #8
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kommer ikke på noe faktisk.

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-07, 00:23   #9
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Jeg hadde tenkt å kjøpe den nye Bon Jovi cden, men droppet det da det fantes kjentfolk i butikken .

Dessuten kjøper jeg absolutt ikke kondomer . Ellers kjøper jeg det meste uten problem.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-07, 00:35   #10
habahabasjuppsjupp
a jamjam?

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: under trappa
habahabasjuppsjupp har et hav av muligheter foran seg
Standard

ja jeg er flau når jeg handler enkelte ting på apoteket!!!

Gammel 29-06-07, 00:39   #11
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi var en jentegjeng som skulle se Crossroads. (Filmen med Britney Spears i hovedrollen.) Det var jeg som skulle leie filmen. Det var flaut! Jeg snek rundt i videobutikken, men fant ikke filmen. Måtte til slutt spørre om hjelp.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-07, 00:50   #12
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes det er skikkelig flaut å kjøpe røyk for andre (feks. for min mor), fordi folk kan jo tro at JEG driver på med det svineriet.

Ellers synes jeg det er flaut å kjøpe Se & Hør, noe jeg svært sjelden gjør, men jeg måtte kjøpe det for et par måneder siden da en kamerat av meg var i bladet. Da la jeg det opp-ned på salmebåndet og begynte å rote febrilsk i veska mens svetten rant.

Snop har jeg alltid vært flau over å kjøpe pga. vekten. Folk ser jo faktisk i andres handlekurver/-vogner og tenker sitt.

Det er ikke så mye annet jeg synes er flaut, egentlig. Jo, det å kjøpe cder som i artikkelen, eller Heidi Hauge-cder og lignende, det overlater jeg til andre. :grøss:

Gammel 29-06-07, 01:19   #13
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, er ikke spesiellt flau av meg.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-07, 01:29   #14
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Morsom liten sak, den linken.

Og ja, jeg hadde rødmet vilt over å kjøpe noe sånt. :grøss: Og rusbrus. Uff.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-07, 01:42   #15
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Det var ikke så kjekt å skulle handle stoooore Tena Lady (3-dråpers) rett etter min 2. fødsel. Apotekdamen ga meg en masse vareprøver på mindre størrelser, som hun mente skulle være store nok til "en i min alder".

Dengang vi bodde på Nørrebro i København (der hvor de kaster med brostein) hadde vi en kattunge som skulle ha modermelkserstatning. Flaue meg måtte da handle inn denne morfinsprøyten på den lokale apotek, som flittigt ble benyttet av kvarterets narkomaner. Det var sågar et skilt i vinduet om, at de max. solgte 10 sprøyter ad gangen...

Sist redigert av Muad'Dib : 29-06-07 kl 02:26.
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-07, 01:56   #16
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Angrepille var ukult.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-07, 08:32   #17
Nada
Svada

Nada sin avatar

Nada er populærNada er populærNada er populærNada er populærNada er populær
Standard

Flaut med slike absolute-cd'er og godis.

Gammel 29-06-07, 08:46   #18
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg tror jeg hadde vært ganske flau over å handle en del typer musikk.

Jeg også.

Utover det synes jeg det er litt flaut å handle kondomer i nærbutikken hvor jeg kjenner alle, men i en hvilken som helst annen butikk går det greit. Jeg syntes også det var litt småpinlig å kjøpe Tena Bed her forleden, og presiserte veldig at jeg skulle bruke dem til tisselaken i treåringens seng. Generelt synes jeg det er lite jeg blir flau overfor selve betjeningen å kjøpe, det er mer HVOR jeg kjøper det handler om. Ikke så kjekt å treffe mange kjente på apoteket når man står med graviditetstester i hånda.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-07, 08:47   #19
Fruktflua
Sperret

Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Jeg ville aldri ha kjøpt den Cd-en. Musikken er flau, og ja; jeg ville nærmest ha følt meg som en umoden drittunge der jeg stod ved disken og skulle betale.

Men ingenting annet enn elendig musikk kunne få meg flau over å kjøpe noe.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-07, 08:50   #20
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Jeg kommer ikke på noe.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:16.