|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
En som trener
|
![]() Restaurant i Oslo åpen på mandagKjæresten har bursdag på mandag og vi vil ut og spise. Men mye er jo stengt, og uansett vil jeg gjerne ha forslag fra dere. Viktigste kriterie er god kvalitet, neste er spennende mat. Han er ganske... eh, kvalitetsbevisst og har høye krav når det gjelder mat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Restaurant i Oslo åpen på mandagNå aner jeg ikke hva som er åpent, men jeg hadde prøvd (prioritert rekkefølge):
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Restaurant i Oslo åpen på mandagMandag er jo vanlig dag så det meste er da åpent?
![]() |
#5 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Restaurant i Oslo åpen på mandagMandager er søndag for restaurantbransjen, så de er ofte stengt selv i vanlige uker. Vil tippe at mange gir gjengen fri etter nyttårshelgen.
![]() |
#6 |
|
![]() Sv: Restaurant i Oslo åpen på mandagUngene skal jo på skolen, så det må jo være vanlig dag?
![]() |
![]() |
#7 |
Tvåtusentalssuffragett
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Restaurant i Oslo åpen på mandag
Det er ganske vanlig at restauranter holder stengt på mandager.
![]() |
#8 |
Medlem siden: Mar 2008
Det har nytt for meg, men jeg går nok aldri ut en mandag for å spise.
![]() |
#9 |
En som trener
|
![]() Sv: Restaurant i Oslo åpen på mandagMange som har stengt mandager ja, og ekstra mange 2. jan. Takk for tips, Candy, Sawan har jeg lyst til å,prøve og de ser ut til å ha åpent mandager (men har bug på nettsiden og vanskelig å bestille). |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Sv: Restaurant i Oslo åpen på mandagPå ukeplanen vi fikk før jul står det at de begynner på mandag. Hmm...
![]() |
![]() |
#13 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Restaurant i Oslo åpen på mandagHos oss er det skole mandag. Til gjengjeld skal de få fri en gang i mars.
![]() |
#14 |
En som trener
|
Den er stengt ja. Samme med Sawan, Alex Sushi og en drøss andre jeg har sjekket. Nodee Sky er åpen da, da må vi ha set meny, og vet ikke om vi vil det. Har også hørt litt ymse om nye Nodee - noen med erfaringer? |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Off the map.
|
![]() Sv: Restaurant i Oslo åpen på mandagJeg har spist en del ute på mandager, men det har vært type "Finn et sted vi kan spise mat før vi starter på kveldens hobbyvirksomhet. Jeg har hatt lyst til å prøve St. Lars, men den har vært stengt på mandager da jeg pleide å spise mandager ute.vi har da vært på enklere steder som Olivia, Hambro, noe meksikansk osv.
![]() |
#16 |
En som trener
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Panzerekstremfeminist
|
Hitchhiker er i mathallen - så de har kanskje åpent?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Restaurant i Oslo åpen på mandagSentralen er absolutt verdt en tur. Ikke helt i toppsjiktet, men veldig bra.
![]() |
#20 |
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Restaurant i Oslo åpen på mandagJeg mener at Buns Burger bar på Sørenga er åpen. Vi var fornøyde med maten der. De har en vegetarburger jeg har veldig lyst til å prøve. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|