|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Godt levert vs Adams matkasseVi har Godt levert. Er fornøyd nok med det. Vi har favorittkassen. Det aller beste er at jeg slipper å finne på middag annenhver uke.
![]() |
![]() |
#3 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Godt levert vs Adams matkasseVi har testet Godt levert, men var ikke spesielt imponert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
koko
|
![]() Sv: Godt levert vs Adams matkasseVi har Adams original innimellom. Har prøvd Godt levert også, men endte tilbake til Adams uten at jeg helt husker hvorfor.
![]() |
#5 |
|
![]() Sv: Godt levert vs Adams matkasseKolonial.no. Plukker oppskrifter selv, og kan handle alt annet man trenger og få levert på døren også. Og kan justere oppskrifter på mengder, antall, i det hele tatt, superlettvint! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Sv: Godt levert vs Adams matkasseKolonial.no leverer vel kun på Østlandet?
![]() |
#7 |
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Godt levert vs Adams matkasseHar hatt Adams matkasse i snart 2 år nå. Originalkasse med 5 middagar. Me er jevnt over godt fornøgd. Mykje god smak, fisken har god kvalitet og grønsakene er bra. Me sparer pengar ved å unngå unødvendige kjøp i butikken.
![]() |
#8 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Godt levert vs Adams matkasseVi har prøvd begge og foretrekker Adams da rettene krever mindre forberedelse (mindre kutting) og maten er lettere å tilpasse for barn som ikke ønsker at ulike ingredienser blir blandet. Vi har prøvd barnekassen og grethe rodekassen hos Godt levert og favorittkassen hos Adams. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Klar
|
![]() Sv: Godt levert vs Adams matkasseVi har brukt begge, bytter på både leverandør og kasse, men vi ender alltid tilbake på Adams ekspress. Godt levert har kanskje mer variasjon i rettene, men de tar lengre tid å lage og de er mye dårligere enn Adam på fiskeretter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Godt levert vs Adams matkasseVi har bare forsøkt Adams. Har hatt favorittkassen og er godt fornøyd. Det var nok mat til alle fem i familien. Vi slutet fordi jeg synes det blir for dyrt. Det jeg savner er den ferske fisken.
Dette anbefaler jeg også. Mye rimeligere og de leverer alt mulig annet man trenger også. Jeg er helfrelst på kolonial.
![]() |
#12 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Godt levert vs Adams matkasseVi har hatt Adams Matkasse (original) kanskje 8-10 ganger og vært jevnt over fornøyd. Vi har hatt Godt levert en gang, som ikke var noen suksess. Mulig vi bare var uheldige med akkurat den uka. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Godt levert vs Adams matkasseVi har Godt Levert. Ga Adams to sjanser, men kvaliteten på kjøttet var dårlig begge gangene.
![]() |
![]() |
#14 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Godt levert vs Adams matkasseVi har Sunn og lett-kassen fra Adams annenhver uke, med fem retter. Det var litt tilfeldig at det ble Adams, men jeg ser at de har flere kasser å velge mellom enn Godt levert.
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() Sv: Godt levert vs Adams matkasseHer kan vi kun får adams, men har prøvd det noen ganger. Jeg har funnet ut at det funker best med 3 middager, for 5 middager blir gjerne litt mye på en vanlig uke med aktiviteter og når vi gjerne har noen ønsker for middagene i helgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
50 & somewhat fab
![]() Sv: Godt levert vs Adams matkasse
Mens vi aldri har fått oppskrift med ovnsbakte poteter. Det varierer nok fra kasse til kasse. Vi får mye bulgur, couscous og økologisk fullkornris.
![]() |
#17 |
Pauset
|
![]() Sv: Godt levert vs Adams matkasseJeg hadde favorittkassen til Godt levert en kort periode, men innså at jeg likte best å bestemme maten min selv. Også syntes jeg det var ALTFOR mye ferdiggreier der. Man kan lage mat på kort tid uten å bruke masse helfabrikata. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
Vi har oftest hatt den barnekassen, så kanskje derfor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
50 & somewhat fab
Man kan vel velge kasser der også med mindre halv- og helfabrikata? Det kan man hos Adams i hvert fall. Den vi har inneholder knapt halvfabrikata, annet enn en og annen saus. Hamburgere, karbonader, kjøttboller, fiskekaker osv. lages helt fra bunnen av.
![]() |
#20 |
Pauset
|
Ja, men jeg vil ha mat som ikke tar kjempelang tid å lage, men samtidig IKKE er halv og helfabrikata. DET er det ingen som klarer levere. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|