|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
By the Sea
|
![]() Utstyr til hund (Bichon havanais)Det er vel ulikt av utstyr som er nødvendig til ulike hunder - men hva er det nødvendig å ha i hus når en skal få en Bichon havanaisvalp?
![]() |
#2 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Utstyr til hund (Bichon havanais)
Har du bedt om å få være med i gruppen Bichon Havanais i Norge på FB?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Utstyr til hund (Bichon havanais)Jeg har hatt en Bichon Havanais og har nå en annen liten rase (Bolonka). |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
By the Sea
|
![]() Sv: Utstyr til hund (Bichon havanais)Så bur inne er en god idé, framfor hundeseng? Eller begge deler? :clueless:
![]() |
#5 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Utstyr til hund (Bichon havanais)Jeg synes fleksibånd er en dusteoppfinnelse - og den gir ingen insentiver til hunden om å gå pent, i hvert fall.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
By the Sea
|
![]() Sv: Utstyr til hund (Bichon havanais)Jeg kommer til å spørre i det uendelige - forskjell på halsbånd? Tror jeg har fått det for meg at det gnager og kan gjøre vondt...?
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Utstyr til hund (Bichon havanais)
Fullstendig enig, med flexibånd så oppdrar du hunden til å trekke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
can-jur
|
![]() Sv: Utstyr til hund (Bichon havanais)Vi har små hunder.
![]() |
![]() |
#9 |
can-jur
|
![]() Sv: Utstyr til hund (Bichon havanais)Når det kommer til dette med å dra i båndet så mener jeg at hunden skal lære å la vær å trekke på helt andre måter enn ved trykk mot strupehodet.
![]() |
![]() |
|
|