|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Glamorøs
|
![]() Finnes det en enkel måte å strikke mønster på vranga?Det er jo så kje-he-he-de-lig! :sutre: It's cramping my style.
![]() |
#2 |
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Finnes det en enkel måte å strikke mønster på vranga?Er jo noen som strikker frem og tilbake på retta. Søk på youtube.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Finnes det en enkel måte å strikke mønster på vranga?Jeg vet det er noen som strikker "feil" vei. Man holder trådene over høyre finger og strikker. Men tror kanskje det krever litt øvelse. Jeg gjør som deg og det er pyton.
![]() |
#4 |
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Finnes det en enkel måte å strikke mønster på vranga?For eksempel (Kilde: youtube.com)
![]() |
#5 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Finnes det en enkel måte å strikke mønster på vranga?Åh, jeg fant en gang løsningen på å strikke mønster raskt på vranga, men nå husker jeg ikke hvordan... Vet bare at jeg fant måten å ha to tråderpå fingeren, også den veien.
![]() |
#6 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Finnes det en enkel måte å strikke mønster på vranga?Eg synest pg det er lettare å strikke speilvent på retta. Viss ikkje blir det bare rot med tråden på baksida som kjem på framsida.
![]() |
![]() |
#7 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Finnes det en enkel måte å strikke mønster på vranga?
Så tungvindt måte.
![]() |
#9 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Finnes det en enkel måte å strikke mønster på vranga?
Verdt et forsøk. Kan være litt knotete i starten, men det er jo bare snakk om øvelse.
![]() |
#10 |
snur
|
![]() Sv: Finnes det en enkel måte å strikke mønster på vranga?Jeg strikker baklengs nesten som i filmen over, men litt annerledes måte å ta over tråden. Strikker ikke vrange omganger lenger etter at jeg lærte den metoden. Veldig enkelt og går ganske fort når man først har kommet inn i det.
![]() |
|
|