|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Nybegynner
Medlem siden: Jan 2017
![]() |
![]() MariusgenserEr det noen som kan anbefale en god oppskrift på en Mariusgenser til voksen? Har kun funnet oppskrift på Sandes garn, og jeg skulle veldig gjerne hatt flere å se på, før jeg bestemmer meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Nybegynner
![]() |
![]() Sv: MariusgenserHvilke garnalternativer har den? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Mariusgenser
Jeg har strikket nærmere 20 av denne og jeg har stort sett brukt Smart.
![]() |
#8 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: MariusgenserMarius er vel Sandnes Garn sitt mønster, så det er vel naturlig at de bruker sine egne garn i oppskriften. Min mor strikker blant annet Mariusgensere på bestilling, og jeg har følgelig flere.
![]() |
![]() |
#9 |
Hertuginne
|
![]() Sv: MariusgenserHer er alle oppskriftene merket Marius fra Sandnes Garn: http://www.sandnesgarn.no/catalogsea...sult/?q=Marius
![]() |
#10 |
Nybegynner
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ej ikke møjkets heije
|
Sier du .... som om det er en enkel ting.
![]() |
![]() |
#13 |
One of These Days
|
Jeg kjenner min egen strikkefasthet så godt nå, at jeg ikke strikker prøvelapp. (Innrømmelse; har strikket en prøvelapp i mitt liv. Skal snart strikke prøvelapp nummer 2 i mitt liv, men det er kun for show.) Bruker å legge opp og strikke noen cm og bruke det som prøvelapp. Jada, det har resultert i en haug med opprekninger og banning. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|