|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Glamorøs
|
![]() Har du erfaring med å trekke om stoler?Vi har et spistestuemøblement fra sekstitallet hvor trekket i stolene begynner å bli sinnsykt slitt. Etter å ha sjekket litt priser ser det ut til å bli 3-5000 per stol, og med åtte stykker sier det seg selv at det har vi virkelig ikke råd til. Save
![]() |
#2 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Har du erfaring med å trekke om stoler?I en annen tråd her så var det noen som lenket til en artikkel om en fyr som ikke var møbeltapetserer, men mente at det var noe man kunne klare om man var tålmodig og nøye. Leste den ikke så godt, men kanskje det var noen tips der? Han trakk også om for en lavere kost, hvis jeg forstod det riktig.
![]() |
#3 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Har du erfaring med å trekke om stoler?Leste artikkelen, det var derfor jeg tenkte jeg skulle prøve selv.
![]() |
#4 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Har du erfaring med å trekke om stoler?Ah, jeg som akkurat var inne i tråden der for å finne lenken til deg.
![]() |
#5 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du erfaring med å trekke om stoler?Her er en artikkel fra Budstikka med litt instruksjoner. Dine ser ganske vanskelige ut, med den ryggen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Har du erfaring med å trekke om stoler?
Ja, det er nettopp det. En sånn setepute hadde jeg fikset uten problem.
![]() |
#9 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Har du erfaring med å trekke om stoler?Jeg ville demontert og sett litt på en av dem.
![]() |
|
|