|
Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
|
![]() Women's March i dag - skal du?Opprinnelig startet som en reaksjon til retorikken i den amerikanske valgkampen - dagens marsj i Washington er ment å være et statement til den nye administrasjonen. Det avholdes søstermarsjer mange steder - skal du gå? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Women's March i dag - skal du?Jeg tror jeg har lungebetennelse, så orker ikke. Men hadde tenkt å bli med.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Women's March i dag - skal du?Jeg syns kanskje det er litt raskt å konkludere med etter to timer.
![]() |
#7 |
|
![]() Sv: Women's March i dag - skal du?
Nei, nå var det vel heller mangel på respons jeg tenkte på. Selv etter kun to timer. Jeg har allerede skrevet at jeg ikke får gått selv heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Women's March i dag - skal du?Jeg må være hjemme med omgangssykt barn.
![]() |
![]() |
#11 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Women's March i dag - skal du?Jeg visste ikke om det før i går og vi har barnebursdag for lillesøster i dag.
![]() |
#12 |
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Women's March i dag - skal du?Det er ikke arrangement der jeg bor, tror jeg ikke. Jeg har ikke fått det med meg, i hvert fall. Jeg ville gjerne gått. Det er for lite feministaktivisme i livet mitt.
![]() |
#13 |
Glamorøs
|
Tror kanskje det har mest med tidspunktet for tråden å gjøre. Jeg skal ned til byen i omtrent tidsrommet, så er jeg i nærheten skal jeg sørge for å stikke innom for å bidra til antall i allefall.
![]() |
#15 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Women's March i dag - skal du?Dessverre så er det ikke noe arr. her. Jeg hadde egentlig planer om å reise til Oslo for å gå, men det lot seg ikke (økonomisk) gjøre. Jeg har venner som har reist til Washington for å gå der, (og familien min skal gå i Houston) og jeg skulle ønske jeg var med dem.
![]() |
#16 |
|
![]() Sv: Women's March i dag - skal du?Det arrangeres ikke i Stavanger, men det er en gjeng som skal gå rundt Breiavannet klokken 15:00 allikevel. Oppmøte ved paviljongen.
![]() |
#17 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: Women's March i dag - skal du?Jeg orket ikke reise inn til byen i dag, men leser og gleder meg over alle marsjene.
![]() |
#19 |
|
En gjeng = 11 voksne og 2 barn.
![]() |
|
|