Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

13-åringen ønsker seg iPhone 6 billigst mulig

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-01-17, 18:11   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

13-åringen ønsker seg iPhone 6 billigst mulig

Eldste på 13 har ikke telefon og det begynner å bli et problem. Vi må kunne få tak i henne og vice versa. Hun har hatt telefoner før men gamle billige arvetelefoner som har gått i stykker (hun behandler tingene sine veldig fint altså). Hun er en ekstremt pliktoppfyllende jente og det hun ønsker seg mest av alt i verden for tiden er en iPhone 6. "Det trenger ikke å være en 6s, mamma, siden den er dyrere", sier hun. Hun vet også at vi ikke har råd til å kjøpe en telefon til 8000 kroner til henne og vi har ikke noen å spleise med så det vil falle på meg og faren (min eksmann). Jeg er RÆVA på å finne gode priser, og eksen er litt tafatt på det området så jeg/vi trenger litt hjelp.
Tenker å gå på Lefdal eller noe til uka, men er det noen her som har tips? Hun kan godt ha et abonnement som koster litt (med måte da) for å få telefonen billigere. Hvor rimelig tror dere vi kan få dette? Jeg vet at google is your friend osv, men jeg blir ikke helt klok på det.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:35.