|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Klar
|
![]() Erfaring med drikkefontene til katt?Dustekatten vår drikker heller vann fra et særdeles lite tiltalende sted enn fra vannskåla som vaskes minst en gang for dagen. Jeg var og kikket på drikkefontener i stad, men det som ble anbefalt koster 889 kroner |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Erfaring med drikkefontene til katt?Henger her - ene katta vår går, takk og lov, ikke og finner vann på lite tiltalende steder, men han stiller høylydte krav til at vi skal la vannkrana på badet renne så han får drikke seg utørst.
![]() |
#3 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Erfaring med drikkefontene til katt?Eg finn fram lista over korfor vi ikkje skal ha dyr, og noterer.
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Erfaring med drikkefontene til katt?Jeg lurte på å kjøpe, men nå er ene katten plaget med katteacne og skal ikke spise eller drikke fra plastikk. Finnes de i andre materialer enn plast mon tro? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Erfaring med drikkefontene til katt?Jeg har aldri prøvd fontene til katt, men en venninne har det til sin. Katten er fornøyd, den bråker nesten ikke syns jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Erfaring med drikkefontene til katt?Jeg tror ikke de der drikkefontenene er noe for oss, nei. De er jo nødt til å lage lyd? Men katten vår har en sånn vannskål med beholder, og foretrekker av uvisse årsaker den fremfor metallskålen.
![]() |
![]() |
#7 |
Klar
|
![]() Sv: Erfaring med drikkefontene til katt?
Jeg har vennet meg til både det og å lukke døra, jeg. Dessverre er jeg den eneste i husstanden som et kapabel til å lære meg den type triks. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Erfaring med drikkefontene til katt?Vi kjøpte en slags fontene-dings til pus, men det var ikke spesiellt vellykket. Skal sies at vi har en sær katt som er redd for alt, og den fontenen var hvertfall skummel. Den måtte kobles til strøm. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() |
![]() |
#11 |
Klar
|
Her fikk jeg en idé. Stable katta på vasken og forsøkte å få ham til å drikke av krana, men han var ikke interessert. Det kan jo bety at han ikke er så interessert i å drikke fra fontene heller? |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Klar
|
Du skulle sett katta og fireåringen som bonder over en katteleke nå, så hadde du fått noen punkter til pro-delen av lista di. Hvis den delen overhodet finnes |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Det var derfor jeg avsluttet med moahaha. Jeg og Helten har lært det, avkommet: Not so much. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Erfaring med drikkefontene til katt?Vannfontener må være tilkoplet strøm hele tiden. Den jeg har bråker lite, bortsett fra når det er for lite vann i den. Jeg tror forresten ikke kattene mine drikker særlig mer vann nå enn da jeg bare brukte en vanlig skål. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Erfaring med drikkefontene til katt?Så sære katter dere har.
![]() |
#17 |
Klar
|
Nei, jammen, det er verdt et forsøk! Spiser de kadaver, disse søte pusene våre, eller hva er bakgrunnen for det instinket? |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Librocubicularist
|
Kjem dei ikkje stadig drassande på daude fuglar, då?
![]() |
![]() |
#19 |
Klar
|
![]() Sv: Erfaring med drikkefontene til katt?Bare dyr de har fanget selv, ihvertfall det jeg har sett. Jeg så for meg koblingen mat og vann var pga døde dyr kan ligge i vannet, men de ville forhåpentligvis verken spist dyret eller drukket vannet nedenfor det. Sist redigert av Timar : 29-01-17 kl 07:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|