|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Pauset
|
![]() Bytte bloggtilgang?Jeg syntes det er litt vel stille i bloggland. Jeg vil ha mer å lese. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Bytte bloggtilgang?Jeg ble litt usikker på om du har tilgang til min, så jeg prøvde å gi deg det nå. Den er ikke så spennende.
![]() |
![]() |
#7 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Bytte bloggtilgang?Du er lagt til i min blogg. Ikke av de aller mest spenstige, men det hender jo at det skjer noe der.
![]() |
![]() |
#8 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bytte bloggtilgang?Jeg har ingen aktiv blogg selv, men vil gjerne lese din, Joika. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Bytte bloggtilgang?Jeg har lagt deg til i min blogg.
![]() |
#10 |
|
![]() Sv: Bytte bloggtilgang?Jeg vil også gjerne lese flere blogger, forresten. Om noen vil bytte med meg også.
![]() |
![]() |
#12 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Bytte bloggtilgang?Jeg la deg til i min, men det er lenge siden jeg skrev noe der ser jeg. Kanskje prøve å bli litt mer aktiv.
![]() |
#14 |
|
![]() Sv: Bytte bloggtilgang?Jeg har også lagt til de som har sagt det her eller på prikk.
![]() |
![]() |
#15 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Bytte bloggtilgang?Jeg vil gjerne leses flere også.
![]() |
#17 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Bytte bloggtilgang?Jeg tror du allerede har tilgang til min fantastiske blogg som oppdateres minst en gang i måneden.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Bytte bloggtilgang?
Hæ?!? Er du ikke i min?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|