|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Glamorøs
|
![]() En skikkelig enkel, stripete strikkagenser/jakke?Jeg holder på med verdens vanskeligste jakke for tiden, og trenger å avreagere etterpå.
![]() |
#2 |
Unik
|
![]() Sv: En skikkelig enkel, stripete strikkagenser/jakke?Noko slikt som dette?
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: En skikkelig enkel, stripete strikkagenser/jakke?Jeg har strikket etpar Fiona-gensere, ferdig garnpakke fra garnius.no for å avreagere fra Bohus-genseren min (snart ferdig - er å arm#2 nå, Sist redigert av m^2 : 21-02-18 kl 18:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Sv: En skikkelig enkel, stripete strikkagenser/jakke?Også har jeg denne i bakhånd til en gang jeg får ånden over meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Glamorøs
|
![]() Sv: En skikkelig enkel, stripete strikkagenser/jakke?Du og jeg har litt ulik definisjon av "enkel" m^2.
![]() |
#6 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En skikkelig enkel, stripete strikkagenser/jakke?Den ACNEgenseren ligger ute som gratisoppskrift, her.
Gina og gutta, 2001 og 2005 Jeg eldes ikke - jeg mørner. ![]() Sist redigert av GinaK : 20-09-17 kl 09:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Sv: En skikkelig enkel, stripete strikkagenser/jakke?
åh... |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Glamorøs
|
Save
![]() |
#9 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: En skikkelig enkel, stripete strikkagenser/jakke?Tjorven strikket en genser på tjukke pinner som var veldig raskt ferdig. Sånn typisk 80-talls pusegenser, for de som er gamle nok til å ha vært tenåringer på den tiden.
![]() |
#10 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: En skikkelig enkel, stripete strikkagenser/jakke?Kva med den Langmo-genseren eller Acne-look alike-genseren?
![]() |
![]() |
#12 |
Off the map.
|
![]() Sv: En skikkelig enkel, stripete strikkagenser/jakke?Den er fin den også, litt sånn 80-talls-mohair-vibber.
![]() |
#14 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: En skikkelig enkel, stripete strikkagenser/jakke?http://skappelgenseren.no/produkt/rose-2/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
I mål
|
![]() Sv: En skikkelig enkel, stripete strikkagenser/jakke?Jeg har Den genseren fra Pickles liggende klar, når jeg bare blir ferdig med en Skolegenser fra samme sted til Lillesøster. Den er ikke stripete, men den er en veldig enkel og grei genser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Glamorøs
|
![]() Sv: En skikkelig enkel, stripete strikkagenser/jakke?Stripete skappel var fin! Den har jeg ikke sett før.
![]() |
#17 |
Glamorøs
|
Den var også fin! Og kan jo godt gjøres stripete.
![]() |
#19 |
Fjellpiper
|
![]() Sv: En skikkelig enkel, stripete strikkagenser/jakke?Jeg har en stripete restegarnsjakke strikket basert på en basisoppskrift fra Nøstebarn som jeg er veldig glad i. Her er en link med bilde og litt info. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|