|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
trøtt
|
![]() Den store koldtbordtråden? Tips til dummies og andreJeg skal lage koldtbord til podens konfirmasjon, og samler lure tips, oppskrifter osv. Jeg er ikke videre glad i å lage mat og trenger både inspirasjon og hjelp til lure tidsbesparende greier...
![]() |
#2 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Den store koldtbordtråden? Tips til dummies og andreRøkelaks, eggerøre, spekemat, oliven, salat.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Den store koldtbordtråden? Tips til dummies og andreOm jeg ikke hadde likt å lage mat hadde jeg laget spekematbord tror jeg. Spekemat/ røykalaks, potetsalat, grønn salat, eggerøre, rømme,flatbrød, honningmelon e.l |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den store koldtbordtråden? Tips til dummies og andreGode kjøttboller, skinke, foccacia, salater, pesto, laks og eggerøre.
![]() |
#8 |
Sangfugl
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den store koldtbordtråden? Tips til dummies og andreBåtpoteter er alltid populært. Billig og enkelt. Mye godt brød/focaccia. God spekemat. Eggerøre. Pai (ferdig paideig er helt ok). Kjøttboller tar litt tid, men er lett å lage, og mye bedre/billigere enn ferdige. Stek dem lett i panne og så i stekeovn. Shish kenab krydder i kjøttbollene gjør dem litt spenstigere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Den store koldtbordtråden? Tips til dummies og andreEggestanden min får alltid skryt i sånne sammenhenger. Lettere å lage og lettere å servere "fint". Denne oppskriften funker bra: http://herligblanding.blogspot.no/20...eggestand.html
![]() |
![]() |
#14 |
Rockesøster
|
![]() Sv: Den store koldtbordtråden? Tips til dummies og andreJeg lager mye tapas/koldtbord, så henger her for å se om jeg kan komme med tips.
![]() |
#15 |
Rockesøster
|
![]() Sv: Den store koldtbordtråden? Tips til dummies og andreJeg synes forøvrig ofte blir alt for mye kjøtt, og for lite og kjedelige grønnsaker på koldtbord og tapasbord.
![]() |
#19 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den store koldtbordtråden? Tips til dummies og andre
Ingen steiking, altså?
![]() |
#20 |
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2012
![]() ![]() |
![]() Sv: Den store koldtbordtråden? Tips til dummies og andreBroccoli Madness salat ja! Bare å Google oppskrift. Alltid poppis! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|