Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Ønsker hytteerfaringer

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-03-17, 16:20   #1
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ønsker hytteerfaringer

Vi lurer på om vi skal kjøpe hytte. og

Jeg har lenge drømt om et fristed på fjellet, med rom for å gå turer, slappe av og bare være. Og så gå på ski om vinteren. Og sende ungene i alpinbakken.
Mannen har vært litt mer skeptisk, men kanskje mest på grunn av økonomien i det. Han argumenterer med at hvert hyttedøgn blir fryktelig dyrt, og mener at vi kan leie hytte masse, masse for det det koster å eie egen hytte.
Selv mener jeg at komforten ved det å eie selv gjør det verdt det. Da tenker jeg på det at man da har sine egne ting i hytta (klær, sengetøy, tannbørster, basisvarer, brød i fryseren, you name it), og kan bare sette seg i bilen og dra. Slippe alt styret med å pakke alt som trengs for en helg i fjellet. Og så kan man jo innrede som man vil, og få det akkurat så hyggelig som en ønsker.

Nå er altså mannen litt på gli, og vi kikker litt på hytte i Trysil. Det er passe avstand for oss som bor i Oslo-området, og har liksom "alt".

Nå vil jeg ha alle dere hytte-eieres erfaring - både på godt og vondt. Og har du hytte i Trysil, så kom gjerne med pros and cons på Trysil spesifikt.

Sist redigert av Beckett : 02-03-17 kl 18:32.
Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:06.