Ønsker hytteerfaringer
Vi lurer på om vi skal kjøpe hytte. og 
Jeg har lenge drømt om et fristed på fjellet, med rom for å gå turer, slappe av og bare være. Og så gå på ski om vinteren. Og sende ungene i alpinbakken.
Mannen har vært litt mer skeptisk, men kanskje mest på grunn av økonomien i det. Han argumenterer med at hvert hyttedøgn blir fryktelig dyrt, og mener at vi kan leie hytte masse, masse for det det koster å eie egen hytte.
Selv mener jeg at komforten ved det å eie selv gjør det verdt det. Da tenker jeg på det at man da har sine egne ting i hytta (klær, sengetøy, tannbørster, basisvarer, brød i fryseren, you name it), og kan bare sette seg i bilen og dra. Slippe alt styret med å pakke alt som trengs for en helg i fjellet. Og så kan man jo innrede som man vil, og få det akkurat så hyggelig som en ønsker.
Nå er altså mannen litt på gli, og vi kikker litt på hytte i Trysil. Det er passe avstand for oss som bor i Oslo-området, og har liksom "alt".
Nå vil jeg ha alle dere hytte-eieres erfaring - både på godt og vondt. Og har du hytte i Trysil, så kom gjerne med pros and cons på Trysil spesifikt.

Sist redigert av Beckett : 02-03-17 kl 18:32.
|