|
Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Librocubicularist
|
![]() Kva slags iPad-spel speler/spelte fireåringen din?Eg har akkurat innsett at dei spela vi har på ipaden i stor grad er litt barnslige for ein som er ferdig med å lære fargar og å pare riktig lyd med gjenstand.
![]() |
![]() |
#2 |
Klar
|
![]() Sv: Kva slags iPad-spel speler/spelte fireåringen din?Han her i huset spiller Subway Surfers (takk til søstera), Flow free (takk til mora), ulike Toca toca-spill, og ellers kjedelige legospill og puslespill som han nok har vokst fra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kva slags iPad-spel speler/spelte fireåringen din?Minste her er veldig glad i Numbers, som er et læringsspill.
![]() |
#5 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Kva slags iPad-spel speler/spelte fireåringen din?Dr Panda-spill. Jeg tror vi snart har alle. Pippi-spillet fra Filimundus og Gubben og katten-spillene fra samme utvikler har også vært populære i den alderen, og til dels ennå. 10- og 11-modellen skal få Gubben og katten 3, bare jeg får rydda plass på iPaden.
![]() |
![]() |
#6 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Kva slags iPad-spel speler/spelte fireåringen din?11-modellen min liker godt Dragonbox, det kan man godt starte med tidligere enn vi gjorde. Koster litt, men er bra.
![]() |
![]() |
#8 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Kva slags iPad-spel speler/spelte fireåringen din?Min 2012-modell elsker dragonbox og minecraft.
![]() |
|
|