|
Grønne fingre Alt om blomster inne og ute, frukttrær, busker, kjøkkenhage, kompost og uterom. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Curlingkone
|
![]() HagemøblerVi vurderer å kjøpe nye hagemøbler i år. Vi har foreløpig en platt på fremsiden av huset der vi har solen fra formiddag til kveld, og her liker vi å sitte både når vi spiser middag og når vi skal slappe av i sola eller på kveldstid.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: HagemøblerVet ikke om rotting (kunstrotting?) er verre med tanke på miljøet, men økt forbruk generelt er jo ikke bra, så jeg vil si at man bør vedlikeholde og ta vare på det man har (også putene), evt kjøpe brukt, framfor å kjøpe nye ting og kaste det gamle. Og møbler i heltre er et godt utgangspunkt for reparasjon og vedlikehold. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Curlingkone
|
![]() Sv: HagemøblerKunstrotting var det jeg tenkte på her ja.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: HagemøblerTrøndelag her og, så de må jo tåle litt fuktighet ja. Æsj, jeg som trodde terrassebeis varte litt lenger. Bør kanskje revurdere da... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Curlingkone
|
![]() Sv: HagemøblerKommer sikkert an på treet det med holdbarhet kanskje? Møblene vi har er fra Europris eller noe. Kjøpte de vel i 2010 mener jeg. Og jeg mener det er litt hardt treverk, i alle fall på armlenene. Sånn kjempebillige greier.
![]() |
|
|