|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Hva heter egentlig glansvask og kan du anbefale produkter?Om man søker på glansvask på f.eks. blivakker så får man ikke noe svar. Hva heter det "egentlig" og hva heter det på engelsk? Noen som kan anbefale noen produkter til nordisk hår som er tørt og lett blir flokete? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva heter egentlig glansvask og kan du anbefale produkter?Minicolor tror jeg? Gå for de uten "permanent farge" utenpå esken, det pleier å stå at det kan vaskes ut i løpet av 8-10 vask. Min datter på 13 hadde ekstremt tørt og flokete og livløst hår (men egentlig vakkert og kjempetykt) frem til nylig, jeg brukte en slik på henne forrige uke i ca. samme fargenyanse som hun allerede har, bare for å få litt glans og liv i håret. Ingen merket noe til fargen, men alle kommenterer hvor mye finere håret hennes ser ut og hvor glansfullt det er blitt.
![]() |
#3 |
|
![]() Sv: Hva heter egentlig glansvask og kan du anbefale produkter?Jeg vil ikke ha fargen, men bare den siste middelet du har i håret som gjør det glansete og lettbearbeitet i hvert fall hos Loreal. Da heter det kanskje ikke glansvask heller? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva heter egentlig glansvask og kan du anbefale produkter?Selve fargen er tokomponent som blandes i en beholder, og så ligger det en flaske med hårkur i pakken. Garnier og L'Oréal sine hårkurer har godt rykte.
![]() |
#5 |
|
![]() Sv: Hva heter egentlig glansvask og kan du anbefale produkter?
Vet du hva de heter? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|