|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
Se resultatene: Er dette vanlig? | |||
Ja, jeg ser ikke noe spesielt med denne episoden? |
![]() ![]() ![]() ![]() |
4 | 8,33% |
Nei, det er veldig uvanlig å ha favorittplasser hvor hvem som helst kan sitte |
34 | 70,83% |
Tja, jeg tror nå det er du, him, som er som en magnet på spesielle folk! |
10 | 20,83% |
Deltakere: 48. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Leser
|
![]() Er dette en vanlig opplevelse? (møbelreservasjon i offentlig rom)(har hatt det så gøy på FP denne uken - håper jeg får masse ledig tid til å henge her!
![]() |
#2 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Er dette en vanlig opplevelse? (møbelreservasjon i offentlig rom)Haha, fantastisk morsomt!
![]() |
#4 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Er dette en vanlig opplevelse? (møbelreservasjon i offentlig rom)Jeg har opplevd mye snodig når det kommer til folk i det offentlige rom, og denne hadde føyd seg pent inn i rekken av snodigheter.
![]() |
![]() |
#5 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er dette en vanlig opplevelse? (møbelreservasjon i offentlig rom)Ikke normalt nei.
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er dette en vanlig opplevelse? (møbelreservasjon i offentlig rom)Absolutt ikke normalt. Noen folk er bare merkelige.
![]() |
#7 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Er dette en vanlig opplevelse? (møbelreservasjon i offentlig rom)Så han omtrent slik ut?
![]() |
#8 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Er dette en vanlig opplevelse? (møbelreservasjon i offentlig rom)Normalt og vanlig i forbindelse med folk oppfatter jeg som to forskjellige ting. Fyren kan godt være (nesten) helt normal, selv om han gjør helt uvanlige ting. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Er dette en vanlig opplevelse? (møbelreservasjon i offentlig rom)Hva er et semi offentlig lokale da?
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Er dette en vanlig opplevelse? (møbelreservasjon i offentlig rom)Jeg har også favorittplasser. Sitter på samme lesesalplass hver dag, velger den samme sofaen om jeg skal lunsje med studiekamerater, sitter samme sted i kantina osv. Men om det er opptatt, velger jeg andre steder, spør ikke når de er ferdige.
![]() |
![]() |
#14 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Er dette en vanlig opplevelse? (møbelreservasjon i offentlig rom)Jeg har opplevd det i kantina på ny arbeidsplass. At jeg hadde tatt plassen til noen som alltid satt der i sin pause. Men de har jo ingen rett på den plassen selvfølgelig og folk flest sier jo ikke noe, men jeg så det jo på det rådville blikket til vedkommende at jeg hadde tråkket i salaten.
![]() |
#15 |
kamerat
|
![]() Sv: Er dette en vanlig opplevelse? (møbelreservasjon i offentlig rom)Jeg ville tenkt at vi var i diagnoseland og gitt fra meg plassen til stakkaren.
![]() |
#16 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Er dette en vanlig opplevelse? (møbelreservasjon i offentlig rom)Jeg kom forresten i skade for å gå først inn på pendlerbussen og bare sette meg på et ledig sete da jeg hadde sommerjobb på verftet en gang i tiden, det var heller ikke lurt.
![]() |
#17 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Er dette en vanlig opplevelse? (møbelreservasjon i offentlig rom)Jeg kan da svare at det ikke er noe spesielt med den episoden. Har opplevd mange rare folk på den måten gjennom mange år. Noen har jo litt humor rundt det og da. Vi hadde en vi satte navn på plassen til en dag her på lapp på bordet. Han blir jo helt forvirret stakkar om noen andre sitter der, men han er typen som har litt humor med det. Godt opp i åra er han. Men noen har jo ikke humor rundt det. Ikke noe uvanlig med fast plass på for eksempel spiserom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Leser
|
![]() Sv: Er dette en vanlig opplevelse? (møbelreservasjon i offentlig rom)
Bibliotek (åpent for alle så vidt jeg vet. Ingen låste dører)
JHan lignet faktisk! Lengre hår, da, men så veldig ung og hyggelig ut.
![]() |
#19 |
Travelt opptatt
|
![]() Sv: Er dette en vanlig opplevelse? (møbelreservasjon i offentlig rom)
Enig i denne. Og så ville jeg smilt vennlig, og tenkt at det var bra at han har klart å lære høflig oppførsel, for det er ikke alltid like enkelt.
![]() |
|
|