|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
|
![]() Hvor raskt vil jeg angre på å klippe meg helt kort og bleke håret isblondt?Oppdatert: Sist redigert av Maverick : 26-04-17 kl 17:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
maler
|
![]() Sv: Hvor raskt vil jeg angre på å klippe meg helt kort og bleke håret isblondt?Nei.
![]() |
#3 |
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor raskt vil jeg angre på å klippe meg helt kort og bleke håret isblondt?Det var jo kult, da! Men det kan bli en drastisk forandring som du kan angre på fort.
![]() |
#5 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Hvor raskt vil jeg angre på å klippe meg helt kort og bleke håret isblondt?Tro du blir ganske fornøyd en stund, til røttene kommer ut. Ta masse striper i stedet, så blir ikke etterveksten så sinnsykt kjip.
![]() |
#6 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hvor raskt vil jeg angre på å klippe meg helt kort og bleke håret isblondt?Go for it sier jeg |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hvor raskt vil jeg angre på å klippe meg helt kort og bleke håret isblondt?Kuult. Utrolig kuul sveis. Kunne ønske at jeg var tøffere med håret.
![]() |
#9 |
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Hvor raskt vil jeg angre på å klippe meg helt kort og bleke håret isblondt?Jeg har lyst å klippe kort sveis, men jeg hater å spare det ut igjen, så da blir det ikke.
![]() |
#10 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hvor raskt vil jeg angre på å klippe meg helt kort og bleke håret isblondt?Jeg tror (vet) du er kul med kort sveis, men jeg er veldig usikker på om isblondt hår vil være veldig kledelig sammen med hudfargen din.
![]() |
#11 |
Leser
|
![]() Sv: Hvor raskt vil jeg angre på å klippe meg helt kort og bleke håret isblondt?Du angrer når du må betale for vedlikeholdet
![]() |
#12 |
|
![]() Sv: Hvor raskt vil jeg angre på å klippe meg helt kort og bleke håret isblondt?
Næh, det tror jeg funker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Permakulturell
|
![]() Sv: Hvor raskt vil jeg angre på å klippe meg helt kort og bleke håret isblondt?Kul sveis, men må det være isblond? Jeg tenker at den sveisen funker med en skikkelig mørk farge også. :liker ikke bleking av hår noe særlig:
![]() |
#16 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hvor raskt vil jeg angre på å klippe meg helt kort og bleke håret isblondt?Go for it! Jeg tror du blir dritkul, og det er jo bare hår. Det vokser ut når du ikke gidder mer. :gleder seg til bilde:
![]() |
#17 |
Permakulturell
|
![]() Sv: Hvor raskt vil jeg angre på å klippe meg helt kort og bleke håret isblondt?Ja, dersom "drastic change" er temaet, så kjør på! Med bilderapportering, så klart.
![]() |
#18 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Hvor raskt vil jeg angre på å klippe meg helt kort og bleke håret isblondt?Go for it sier jeg. (Som har en tendens til å være platina på sommeren og mørk på vinteren - hvert år. Farger det tilbake på høsten selv og har ikke gått på noen smell hittil.)
![]() |
#19 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Hvor raskt vil jeg angre på å klippe meg helt kort og bleke håret isblondt?Fordelen med kort og farget hår er jo at det vokser ut fort, så det tar ikke så lang tid før man er tilbake på originalfargen. Så jeg sier go for it!
![]() |
#20 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvor raskt vil jeg angre på å klippe meg helt kort og bleke håret isblondt?
I aller, aller verste fall kan man farge over også.
![]() |
![]() |
|
|