|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Pauset
|
![]() Tatovering?Jeg har lyst på tatovering. Har hatt det lenge, men spesielt kanskje de siste årene. Jeg har ingen begreper om pris. Kan noen fortelle meg hvor mye de ca for sin tatovering og om den var stor/liten, enkel/detaljert, osv? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Tatovering?Jeg har ei venninne som betalte 9000,- for en tatovering som dekker hele overarmen i sommer. Den måtte gjøres i to omganger. Den er nok mer detaljert, med mer "fyll" blant annet enn den du viser.
![]() |
![]() |
#5 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tatovering?Jeg betalte også 5000 for hele overarmen i fjor. Mye farger, "tett" tatovering, men alt gikk på en runde. Mener det tok ca. 6 timer.
![]() |
#9 |
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Tatovering?Jeg betalte 9500,- for hver av mine overarmer. Naturtro naturbilder. Mener jeg har vist de her inne.
![]() |
#10 |
stoffavhengig
![]() Sv: Tatovering?Har forresten den perfekte tattovøren til deg om du vil ha i den stilen der.
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tatovering?Jeg har tatovert halve ryggen, kom på 15-16 tusen. Heldekkende og naturtro, mange timers jobb. Vanlig timepris er ca 1500 kr pr time, hun jeg var hos tar 2000 (men er rask og flink) |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Like blid!
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Tatovering?Nydelig tattoo
![]() |
![]() |
#16 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Tatovering?Her www.royaltattoosstavanger.com er de superflinke syns jeg. Litt langt å reise for deg da.
![]() |
#19 |
stoffavhengig
![]() Sv: Tatovering?
I know! Hun er RÅ på detaljer og tynne streker.
![]() |
#20 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Tatovering?Hvem har du vært hos, Frøydis? Jeg fikk gjort en tattoo på leggen, den kostet meg rett over 1000-lappen. Det er ranker med blader og store bokstaver. I svart/hvitt.
![]() |
|
|