Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Voksipose og vask

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-07-07, 17:18   #1
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Voksipose og vask

Jeg har ingen erfaring med voksipose, men vurderer å kjøpe til nestemann.
Jeg har lurt på å kjøpe brukt (siden vi har skinnpose), men får man vasket en voksipose skikkelig? Jeg liker tanken på en god runde i vaskemaskinen dersom jeg kjøper brukte ting; i hvert fall sånt man skal ligge og sove i.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-07, 17:55   #2
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Voksipose og vask

min pose fra 1995 kan ikke vaskes i maskinen, men renses og det tok de 150 kr for.
Renset den like før snuppa kom til verden.

Men trekket kan vaskes i maskin.

Men nye poser kan vel vaskes i maskinen

Gammel 03-07-07, 17:56   #3
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

hentet på voksi.no

VASK/MONTERING

Gammel 03-07-07, 18:07   #4
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Takk for info!

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-07, 18:16   #5
Left
Passiv

Standard

Det står at ulldyna ikke kan vaskes i maskin, men jeg har gjort det på ullprogram med milo, og det gikk aldeles helt utmerket.

Svar med sitat
Gammel 07-07-07, 00:35   #6
~Lykke~
Vill i jungelen

~Lykke~ sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Østlandet
~Lykke~ har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Det står at ulldyna ikke kan vaskes i maskin, men jeg har gjort det på ullprogram med milo, og det gikk aldeles helt utmerket.

Det er slik jeg gjør det

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:04.