|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Introvert optimist
|
![]() Lykke kan ikke kjøpes for pengerJa, det hevdes så. Men, hvis du nå skulle nevne én ting du har kjøpt, noe man kan ta og føle på altså, som har gjort deg lykkelig eller som du i hvert fall er veldig fornøyd med, hva er da det?
![]() |
#2 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Lykke kan ikke kjøpes for pengerJeg er ikke så opptatt av ting, men ser at det er et par saker jeg er veldig glad jeg har brukt penger på. Kindlen min er nesten i daglig bruk. Den er grei å ha for å ha alt mulig av bøker tilgjengelig, og har vært spesielt kjekk når samsyn og oppmerksomhetsproblemer har gjort det vanskelig å lese vanlige bøker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Lykke kan ikke kjøpes for pengerJeg er ekstremt glad i min iPhone
![]() |
#5 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Lykke kan ikke kjøpes for pengerHuset vårt fra 2013 topper listen. Jeg kjenner ofte på en kriblende glede over boligen vår, alt fra varme fliser på badet om morgenen til ventilasjonsanlegget som gir god og frisk luft. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lykke kan ikke kjøpes for pengerHvis det kan være noe levende er det uten tvil katten vår. Hun gjør meg lykkeligere enn alle tingene jeg eier til sammen. Ellers må det vel bli bøkene mine, selv om det ikke er én enkelt ting, evt PCen.
![]() |
#8 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Lykke kan ikke kjøpes for pengerLykke kan så absolutt kjøpes.
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Lykke kan ikke kjøpes for pengerJeg er veldig minimalist, men pianoet mitt gir meg lykke. Hver gang jeg ser på det, hver gang jeg spiller på det. Jeg drømte å spille piano hele barndommen og kjøpte pianoet uten å kunne spille i det hele tatt. Nå har jeg lært meg en del, og hver gang jeg spiller, blir jeg helt sånn: "Wow, det er jeg som gjør det der!"
![]() |
![]() |
#10 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Lykke kan ikke kjøpes for pengerFeriehuset vårt i Nord-Norge topper lista mi. Den ligger i hjembygda til mamma, et sted jeg elsker å være. Det er ingenting i hele verden, utenom Helten, jeg liker bedre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() Sv: Lykke kan ikke kjøpes for pengerHundene våre.
![]() |
#12 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() Sv: Lykke kan ikke kjøpes for pengerLapphunden min, Astra. Jeg logrer inni meg hver gang jeg ser på henne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() Sv: Lykke kan ikke kjøpes for pengerHunden vår ☺
![]() |
#14 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Lykke kan ikke kjøpes for pengerLeilighet i Florida. Savner det store deler av året, nikoser meg når jeg er det, gråter hver gang jeg må reise derfra. Planen er å bo der når jeg er ferdig med arbeidslivet.
![]() |
#15 |
|
![]() Sv: Lykke kan ikke kjøpes for penger
Dessuten er i hvert fall for trang økonomi veien til ulykke. For min del er det få ting som gjør meg mer stressa eller skaper større bekymringer.
![]() |
![]() |
#16 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Lykke kan ikke kjøpes for pengerAt jeg har tatt meg råd til god sykkel og gode ski. Turene gir meg alenetid, frihetsfølelse, mosjon og gode minner.
![]() |
#18 |
frakoblet
|
![]() Sv: Lykke kan ikke kjøpes for pengerJeg er en sånn som opplever mye lykke når jeg kjøper fine, funksjonelle ting. Akkurat nå er det Tempursengen min med det nye Gant-sengetøyet som gir mest glede. Sengen er så fantastisk god for kroppen min, og sengetøyet er så utrolig mykt og glatt at jeg gleder meg til å legge meg. Når det i tillegg har duse, deilige farger så er lykken komplett.
![]() |
#19 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Lykke kan ikke kjøpes for pengerHunden vår står høyt på lista! Jeg hadde ikke trodd at det gikk an å bli så glad i han. Han gir meg glede hver eneste dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|