|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Introvert optimist
|
![]() Solbriller som ikke sitter godt på nesaEr det noen hjelp å få? De er veldig fine synes jeg og kostet skjorta i og med at de har glass med styrke, så jeg skulle veldig ønske meg å få hjelp med å få dem til å sitte bedre. Nå går jeg og dytter dem opp hele tiden. Gode idéer?
![]() |
#3 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Solbriller som ikke sitter godt på nesa
Da må det i tilfelle være med noe som stopper dem fra å skli frem. Jeg vet ikke hva det skulle være.
![]() |
#4 |
Erfaren
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Solbriller som ikke sitter godt på nesaGå innom en optiker, de varmer dem og bøyer dem til, det gjorde de med mine solbriller og de sitter helt nydelig nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Stressa før
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Solbriller som ikke sitter godt på nesaBøyen bak øre kan gjøre mye for å få dem til å sitte bedre. Hvis de har neseputer, er det også noe som kan rettes på.
![]() |
#6 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Solbriller som ikke sitter godt på nesaDet er ingen neseputer på dem. Dette er Tom Ford-briller og det kjennes ut som om de er i noe slags plastmateriale, så jeg vet ikke om de kan bøyes på. Jeg må nok innom optikeren.
![]() |
#8 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Solbriller som ikke sitter godt på nesaJoda, de justerer plast-brillestenger slik at brillene sitter bedre.
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Solbriller som ikke sitter godt på nesaOptiker ja, har gjort det selv flere ganger med et par dyre solbriller jeg har.
![]() |
#11 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Solbriller som ikke sitter godt på nesaJepp. Optiker. De kan trylle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() Sv: Solbriller som ikke sitter godt på nesaHver gang jeg har kjøpt solbriller hos optiker, har de varmet opp, bøyd og styrt helt til de har sittet godt på meg, som har ganske lite hode, og som derfor krever brillestenger som er strammere og mer bøyd for at de ikke skal skli hver gang jeg rører på hodet.
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Solbriller som ikke sitter godt på nesaJeg stramma skruene som stengene er festa med sjøl med et lite skrujern, skulle veldig lite til og vips så sklir ikke brillene ned på nesa. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Solbriller som ikke sitter godt på nesaAt ingen har tenkt på det, Polyanna! Wow! Det er jo brilliant!
![]() |
|
|