|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Multitaskingmaniac
|
![]() Kindle paperwhite, hvor kjøper jeg den?Jeg prøvde å kjøpe på Amazon, men fikk beskjed om at de ikke sender til Norge. Noen som har kjøpt pansrede steder?
![]() |
#2 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kindle paperwhite, hvor kjøper jeg den?Du finner den på norske sider, og prisen er ikke særlig høyere enn hos Amazon.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kindle paperwhite, hvor kjøper jeg den?Komplett har i de fleste varianter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Kindle paperwhite, hvor kjøper jeg den?Amazon sender. Du må bare finne riktig Kindle-variant. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Kindle paperwhite, hvor kjøper jeg den?Her en lenke: https://www.amazon.com/Kindle-Paperw...ional+shipping |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Unik
|
![]() Sv: Kindle paperwhite, hvor kjøper jeg den?Når eg kjøpte min på nyåret så var det billigare å kjøpe den i Norge enn å bestille frå Amazon. Kjøpte ikkje hjå komplett, husker ikkje kva butikken heiter i farten.
![]() |
#7 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kindle paperwhite, hvor kjøper jeg den?Multicom har hatt fine priser når jeg har sjekket, og jeg har god erfaring med kundeservice hos dem også.
![]() |
|
|