|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Kakepynting: Hva er din favorittip?Ja, hvilke tip sverger du til når du skal pynte cupcakes og/eller kaker? Vis gjerne resultat/hvordan pynten blir seende ut med den enkelte tip. Trenger inspirasjon
![]() |
![]() |
#2 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Kakepynting: Hva er din favorittip?Jeg bruker mest 1M og 1B fra Wilton. Resultatet blir ganske likt, men 1M er litt mer allround.
Sist redigert av Niobe : 11-05-17 kl 02:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kakepynting: Hva er din favorittip?Så nydelige, Niobe! Skal sjekke om jeg har den, om ikke så kjøper jeg den
![]() |
![]() |
#4 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Kakepynting: Hva er din favorittip?
Jeg skal lage en toetasjers kake til et bryllup i sommer, og da skal jeg ha roser på den nederste delen. Jeg hadde klart meg lenge med 1M, det er den jeg bruker mest. De mer lukkede stjernetuppene krever også litt fastere krem for å få fine roser. De må "stå" mer av seg selv.
![]() |
![]() |
|
|