|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Unik
|
![]() Vipper og øyenbrynHar alltid hatt fine vipper. Øyenbryn er no noko som har vert der. Kanskje fjerna eit hår her og der, men aldri nappa skikkelig eller brukt noko som helst av sminke på dei.
![]() |
#2 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Vipper og øyenbrynHuff.
![]() |
#3 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vipper og øyenbrynVeit du kva, eg ville spandert på meg ein time hjå hudpleier og fått ordentlig hjelp.
![]() |
#4 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Vipper og øyenbrynDet enkleste er kanskje å dra til et parfymeri og få hjelp til å få et godt produkt for bryn slik du liker dem? Selv bruker jeg en mørk brun øyenskygge, faktisk.
![]() |
#5 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: Vipper og øyenbrynDet finnes rimelig øyebrynsskygge å få kjøpt, og det følger med en smal børste i den jeg har. Jeg har fra H&M, bruker for å fylle inn i allerede tydelige bryn, men funker nok for å lage bryn fra scratch også.
![]() |
#6 |
Pauset
|
![]() Sv: Vipper og øyenbrynDu burde ikke sette falske vipper om du har lyst til at dine egne skal vokse ut. Jeg tror heller jeg ville forsøkt meg med litt forsiktig eyeliner da, og la dine egne få ro til å gro. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Vipper og øyenbrynVippeextention er ganske vanlig nå om dagen, man trenger ikke å ha 3D vipper som ungdommene gjerne har, jeg har hatt vipper, Frøkna setter på meg (hun har gått kurs), man kan velge å sette på enkeltvipper eller volumvipper (3D), disse sitter på i 3-6 uker avhengig av hvor mye hårene vokser, men man tar påfyll. Dette koster fra kr 700,- - 1.000,- (for helt sett).
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 11-05-17 kl 11:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Unik
|
![]() Sv: Vipper og øyenbrynBryn trur eg berre at eg lar være som dei er.
![]() |
#9 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Vipper og øyenbryn
![]() |
#10 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Vipper og øyenbryn
![]() |
#11 |
Unik
|
![]() Sv: Vipper og øyenbrynFått tips om serum av andre og, og trur det kan vera ei grei løysing. Er redd for at falske vipper vil bli akkurat det, nemlig falske vipper.
![]() |
#12 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Vipper og øyenbrynForstår godt at du friket litt ut, ansiktet er jo veldig, vel "in your face", liksom. Håper du finner noe du føler deg mer vel med. Jeg anbefaler som sagt veldig en lett skygge til brynene, det er veldig lite dominerende, lett og gjør ganske stor forskjell.
![]() |
#13 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() Sv: Vipper og øyenbrynDet finnes jo vippeextensions, også, der de limer løsvipper på som skal sitte i noen uker, men jeg er usikker på hvordan det fungerer i virkeligheten. Dyrt er det garantert.
![]() |
#14 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Vipper og øyenbrynJeg bruker iglow vippeserum og det funker på meg. Tok et par mnd, men så var de lange og fine. De har samme for bryn. Hadde jeg ikke hatt bryn ville jeg funnet noen som virkelig var gode på microblading, og spandert på meg det. Da kan man få dem naturlig og ikke så mørke. Påtegnet bryn ser rart ut.
![]() |
#15 |
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Vipper og øyenbrynJeg mistet både vipper og bryn da jeg gikk på Taxol (cellegift). Jeg løste det med en øyenbrynsblyant fra Anastasia som jeg fylte i glisne bryn, og så brukte jeg eyeliner oppå øyelokket for å skape en illusjon av vipper. Samtidig brukte jeg iGlow vippeserum. Jeg fikk alt tilbake - og mistet igjen. Så jeg er jo spent på å se hva jeg ender med. Bruker både iGlow og brynblyant enda og hadde siste cellegift 1.september
![]() |
#16 |
litt gøy på håret
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vipper og øyenbrynJeg anbefaler castor oil, som vant testen i TV2.
![]() |
|
|