|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hus og hjem - alt på stell?Følte meg ganske lur nå med en slik flott tittel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hus og hjem-alt på stell?Ryddig og organisert har jeg det for jeg trives ikke med rot, men det er ikke alt som matcher, nei. Det er en blanding av litt nytt og litt gammelt, Ikea og arvegods, og ting fra finn.
![]() |
#3 |
|
![]() Sv: Hus og hjem-alt på stell?Herregud, nei. Matchende servise, matchende håndduker og system alle steder hadde vært totalt kræsj med min personlighet og de verdiene jeg ønsker å fronte. Virkelig, virkelig kræsj.
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Sv: Hus og hjem-alt på stell?Har det også for det meste ryddig, men i skuffer og skap derimot. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hus og hjem-alt på stell?Matchende servise har vi mye av, det er viktig for meg i hverdagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
endelig ferdig studert
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hus og hjem-alt på stell?Har glass/servise/bestikk på stell, resten er et bombenedslag.
![]() |
#10 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hus og hjem-alt på stell?Haha I wish!! Folk som kommer på besøk skryter ofte over hvor fint vi har det, men de ser jo overflaten. Nå har vi riktignok tatt hele boden og kjellerstua nede, det var et helvetes arbeid men alt er på stell der nå. Puh. Men skapet i gangen ser ikke ut inni og burde vært gjennomgått for ubrukelige klær og sko osv, det samme med kommoden i gangen. Enkelte kjøkkenhåndklær burde vært kastet pga. hull, jeg sitter og ser på en plante som har sett bedre dager og roper på vann, ledningskaos fra PS4-en med VR (som jeg rydder opp i hveeer dag, argh). Har endel matchende servise, men ender stort sett opp med å bare bruke de billige hvite 365-tallerknene og glassene fra IKEA. Fine de vel?
![]() |
#11 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hus og hjem-alt på stell?Servise, glass og bestikk fikk vi til bryllupet, så det matcher, ja. Og hverdagsserviset er helt hvitt, fra Ikea, så det passer jo sånn sett til alt. Alle håndklærne våre er samme farge, sett bort i fra strandhåndklærne, som vi har i et utall farger og utførelser. Ellers så hender det bildene av minstens klesskap går sin seiersgang blant vennene våre, siden man ser tellekantene i skuffene og jeg hang skjortene hans etter farge.
![]() |
![]() |
#12 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Hus og hjem-alt på stell?
Jepp, alt dette. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
![]() Sv: Hus og hjem-alt på stell?Stappeteknikken er jeg også fan av, rydder i skapet mitt to ganger i året og da er det ryddig i 2-3 uker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
endelig ferdig studert
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hus og hjem-alt på stell?Hjemmet vårt ser ut som det har vært med i noen episoder av "ikke gjør dette hjemme"
![]() |
#15 |
![]() Sv: Hus og hjem-alt på stell?Imponert av dere som har det ryddig inni skap også, men jeg er lat og går for quick fix. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Tatt på
|
![]() Sv: Hus og hjem - alt på stell?Tja, service og bestikk er matchende fra IKEA. Glassene er vel forsåvidt matchende de også siden de går til alt.
![]() |
#17 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Hus og hjem - alt på stell?Jeg fikk skryt for ekstremt ryddig elfaskap i gangen i forrige uke. Syns jo ikke det selv, men da er det vel kanskje ganske ok.
![]() |
![]() |
#18 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hus og hjem - alt på stell?Altså, med matchende servise mener du at man har mer enn 2 av hver, eller? Eller skal de matche noe annet?
![]() |
#19 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hus og hjem - alt på stell?Jeg lurte også litt på det med serviset, for det kan da umulig være spesielt vanlig å ha noe som ikke matcher med seg selv? Jeg kjenner noen som hadde bare forskjellige tallerker på hytta, alle kjøpt på loppemarked. Ellers kan jeg ikke komme på noen som ikke har minst 10 like tallerker...
![]() |
![]() |
#20 |
![]() Sv: Hus og hjem - alt på stell?
Ser den, mente vel egentlig, har dere alt servise fra samme merke? |
![]() |
![]() |
![]() |
|