|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Noen som er gode på å lage et skjema?Eller har tips om hvordan jeg kan gjøre det? Eller har noe på lur som er smart for vaktlister på en overnattingstur med datoer og klokkeslett pr. dag? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Noen som er gode på å lage et skjema?Tider nedover og dager bortover, og så fylle navn i de ulike cellene (tenker excel jeg nå). |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Står på egne ben
![]() Sv: Noen som er gode på å lage et skjema?Jeg også ser for meg ala et excel ark. Ser for meg ei linje på hver person som skal delta av voksne? Holder ikke bare å fylle ut navn i celler, må ha noe lurt så jeg har navn på en av sidene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Ad astra
|
![]() Sv: Noen som er gode på å lage et skjema?Men hva er "konstanten"? Skal være voksen være til stede bare en gang på ett av tidspunktene ( i så fall går det å ha navnene nedover og tidene bortover), eller skal en voksen være tilstede på forskjellige tidspunkt på forskjellige dager (da vil det være lurere å ha tidspunktene nedover og navnene bortover).
![]() |
#5 |
Ad astra
|
![]() Sv: Noen som er gode på å lage et skjema?Noe sånt feks;
![]() |
#6 |
Står på egne ben
![]() Sv: Noen som er gode på å lage et skjema?Takk for tips. Supert. |
![]() |