|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
By the Sea
|
![]() Noen som har peiling på tilskudd av fettsyrer?Jeg har tidligere blitt forvirret angående råd om hvilke tilskudd av fettsyrer som er bra - hvilken blanding av omega 3, 6 og 9 man skal ha, hvilket merke, at noen tilskudd med fiskeoljer er harske og tvert i mot skadelig for kroppen etc. Resultatet av dette er at jeg ikke tar noe, og satser på at litt laks i nye og ne skal gjøre susen.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har peiling på tilskudd av fettsyrer?Hvis jeg har forstått dette korrekt så er det ingen grunn til å ta omega 6-tilskudd dersom man har normalt kosthold. De fleste får visstnok i seg for lite omega 3.
![]() |
#3 |
By the Sea
|
![]() Sv: Noen som har peiling på tilskudd av fettsyrer?Takk Molly! Da vet jeg at det bare er omega 3 jeg bør ha fokus på (omega 6 får jeg garantert nok av siden jeg spiser valnøtter i frokosten hver dag).
![]() |
#4 |
ASD
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har peiling på tilskudd av fettsyrer?Jeg har studert fettsyrer gjennom mange år pga egen interesse. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|