|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Det beste pinnebrødet?Er det noen som har en god oppskrift på pinnebrød? Eller smaker de det samme uansett? Jeg glemmer alltid å ta vare på oppskriftene jeg bruker når minsten vil ha pinnebrød. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Det beste pinnebrødet?Mitt tips er litt revet ost i deigen. Det er kjempegodt! Pluss litt gøy å se når osten begynner å boble i brødet.
![]() |
![]() |
#3 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() Sv: Det beste pinnebrødet?Mitt råd er litt grovt mjøl i, og så vende deigen i sikker og kanel etter at den er tredd på stanga rett før den steikes. Hoho.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Det beste pinnebrødet?Jeg har lagd en deig med utgangspunkt i den tsjekkiske Trdelnik, og det var skikkelig godt! Husker ikke oppskriften, men du finner den rundt omkring på nett. Blant annet her: http://www.kake-huset.no/trdelnik-ch...skorsteinkake/
![]() |
#5 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Det beste pinnebrødet?Ah, endelig noe jeg kan bruke de bakesylindrene til! Fantastisk bra timing, jeg kikka på de i morges og tenkte at jeg sikkert like gjerne kunne legge de bort.
![]() |
#6 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Det beste pinnebrødet?
![]() |
#7 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() Sv: Det beste pinnebrødet?
Jepp. Det blir j på ein måte kanelboller og det er og blir jo sykt godt. Men kor masse treng ein til 30 stykke då? Når pinnebrøda egentlig er mest for kosen!
![]() |
|
|